...Όλα αυτά που δεν ζούμε...


Ανάθεμα κι αν κανείς μας νιώθει, ή μπορεί να νιώσει ...

Ανοίγω το γνωστό τοις πάσι facebook και κάθε 2-3 ποσταρίσματα φίλων και γνωστών πρώτη μούρη ο Βαγγέλης Γιακουμάκης...
Το παράπονο , η αγανάκτηση, η ανάγκη για δικαίωση, η ξεφτίλα του "like" σε κάθε προσπάθεια όλων  μας - δεν βγάζω  τον εαυτό μου από αυτή  την όλη κατάσταση - που δεν είναι τίποτε άλλο παρά μόνο λόγια του αέρα...μέχρι να περάσει και να ξεχαστεί...

Ό,τι δεν το ζεις στο σπίτι σου , δεν μπορείς να το νιώσεις, ουτε να το αγγίξεις δεν μπορείς, ούτε να το φανταστείς , ειναι άλλη μια ιστορία που γεμίζει τα πάνελ των καναλιών , μία ίσως ανακούφιση που δεν ήταν το δικό σου ή το δικό μου το παιδί...αλλά κάποιο ξένο που ίσως μας  βοηθήσει και μας ξυπνήσει για να αλλάξουμε  τη συμπεριφορά στο σπλάχνο μας...

Έχω ζήσει πολλά περιστατικά, πολλά που κάποτε στα πρώτα χρόνια σχέσης μου με τον αυτισμό με έκαναν να κλάψω πολλές φορές αλλά και να νιώσω τεράστια ικανοποίηση με τον εαυτό μου για τη στάση μου....έχω σκληρύνει...αλλά ταυτόχρονα έχω γίνει ιδιαίτερα ευαίσθητη , με αγγίζει απίστευτα σε βαθμό που δακρίζω με την παραμικρή ένδειξη ανθρωπιάς και καλής συμπεριφοράς....
Τώρα πώς γίνεται αυτά τα δύο να συνυπάρχουν  δεν το έχω καταλάβει, μάλλον έγινα υπερευαίσθητη κρατώντας όπου χρειάζεται χαρακτήρα...άλλωστε κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια και μας αλλάζει και μας μεταλλάσσει με ένα τρόπο τόσο ιδιαίτερο , όσο και η ιδιαιτερότητα του κάθε παιδιού....

Δίπλα στα περιεχόμενα και με την ταμπέλα"κοινωνικός στιγματισμός " θα διαβάσεις κάποιες, ...ελάχιστες εμπειρίες του παρελθόντος ,τελευταία  δεν υπάρχουν τέτοιου είδους εμπειρίες, όχι γιατί έγιναν όλοι καλοπροαίρετοι και συμπονετικοί, αλλά γιατί εγώ μάλλον έχω ..."φίλτρο προστασίας "..

Το καλό που σου θέλω, αγκάλιασε το παιδί σου , μίλα και νιώσε υπερηφάνια, πίστεψέ με , είναι πέρα για πέρα ανταποδοτικό...


Comments

Popular posts from this blog

...Είναι διαταραχή .....

Γαμω το κερατο μου....(και δεν ειναι καθολου υβριστικο...)

Αναγνώσεις φατσοβιβλίου ...