Thursday, March 31, 2011

Κατανοήστε μας

Επειδη η παπαρολογια μου εδω μεσα για διαφορα θεματα μπορει και να σε κουραζει ,
κανε τον κοπο και δες αυτο το βιντεακι .

Αυριο , 2/4 ειναι η παγκοσμια μερα του αυτισμου, το κακο με τον αυτισμο ειναι οτι βρισκεται στην αφανεια , ειναι μια διαταραχη που κανει τους ασχετους με αυτην να αντιδρουν περιεργα οταν αντιμετωπιζουν ενα αυτιστικο , πολυ συχνα μας κραζουν γιατι ειμαστε τοσο χαλαροι με τα ," κακομαθημενα παιδια μας " , και ξερεις, το μονο που δεν χρειαζονται ειναι να τα κλεισουμε μεσα στο σπιτι , βοηθωντας ετσι να μεινει αυτισμος και στο μελλον στην αφανεια .

Γιατι θα με δεις στο σουπερμαρκετ μαζι με τον Παυλο ανυπομονο ,θα με δεις στο δρομο με το παιδι να πεταριζει , θα τον ακουσεις σε δημοσιο χωρο να φωναζει αναρμοστα οταν δεν μπορει να γινει κατι, ....και εγω, και καθε εγω-γονιος θα πρεπει να χειριστω την κατασταση που εσυ ισως δεν αντεχεις να βλεπεις.

Αν εχεις blog και θελεις να βοηθησεις, βαλε αυτο το βιντεακι και πες και δυο λογια , βοηθησε σε αυτο που εχουμε πραγματικα αναγκη,

......να μας κατανοησεις.

29 comments:

mariannaki said...

Και όποιος έχει προφίλ στο facebook ας βάλει το λινκ. Γειά σου Μαρία. Ξέρεις ότι είμαι εκτός όλων αυτών. Αλλά δεν υπάρχει λόγος να είμαι "εντός" με τον τρόπο μου, ούτε εγώ ούτε και κανείς. Με το απλό που ζητάς, την κατανόησή μου.

Διόνα said...

Καλημέρα, μπορώ να χρησιμοποιήσω και το κείμενο από το ποστ σου μαζί;

Μαρια-Μαρια said...

καλημερα κοριτσια, ευχαριστω πολυ για την ανταποκριση

Διονα,
φυσικα, κανενα προβλημα

Anonymous said...

Σε παρακολουθώ πάρα πολύ καιρό τώρα και έχω σοκαριστεί, συγκινηθεί, ευαισθητοποιηθεί , τρομάξει, ΄και ότι άλλο σε συναισθήματα μπορώ να νιώσω με όλους σας ... Στην πραγματικότητα κάνεις εκτός από όσους σαν εσένα ζουν όλο αυτό δεν μπορούν να καταλάβουν ... δεν είμαι από αυτούς που το ζουν αλλά προσπαθώ τουλάχιστον να καταλάβω και όταν θα σε δω στο δρόμο με τους υπέροχους τρεις γιούς σου να μην στρέψω το βλέμμα ούτε να κακολογήσω, και κυρίως να μην κρίνω.... και όλο αυτό δεν είναι βέβαια όίκτος... είναι απλά θαυμασμός... Συγνώμη αν είπα πολλά και ελπίζω να έδωσα να καταλάβεις λίγα από αυτά που νιώθω διαβάζοντας σε πολύ καιρό τώρα.

mamma said...

Γειά σου Μαρία. Κι εγώ θα το βάλω. Θα το βάλω και στο φβ όπως πολύ σωστά πρότεινε η mariannaki.

υγ. για το προηγούμενο ποστ "διαβάζω αλλά είναι φορές που δεν έχω τι να πω (είναι και η ψυχολογία μου πεσμένη)"

Maria-Maria said...

ανωνυμε,
ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια, εμενα μου κανει εντυπωση που ατομα που δεν εχουν καμια σχεση με τον χωρο διαβαζουν συστηματικα blogs σαν το δικο μου, προσωπικα, δεν νομιζω οτι θα διαβαζα
το blog μιας μαμας ειδικου παιδιου, αν δεν ειχα σχεση με το χωρο.Ντρεπομαι που το λεω, αλλα πραγματικα ετσι νιωθω.Και γιατι το λεω αυτο?

Θυμαμαι την πρωτη πρωτη φορα που διαβασα για τον αυτισμο, ηταν σε μια παιδιατρικη εγκυκλοπαιδεια που εχουμε στο σπιτι ...και που μου την ειχαν κανει δωρο αλλα δεν ειχα σχεδον ποτε αγγιξει. Ψαχνοντας στο διαδικτυο να βρω πληροφοριες για παιδια που "καταστρεφουν τα παιχνιδια τους" επεσα πανω σε ενα αρθρο που ελεγε οτι "κατι τετοιο θα μποροθσε να ειναι και ενδειξη αυτισμου" . Καπου ειχα ξαναακουσει τη λεξη αυτισμος αλλα δεν ειχα καμια ιδεα περι τινος επροκειτο .

Προσωπικα , θαυμαζω ολους εσας που αν και δεν εχετε παιδι με ειδικες αναγκες ,μας παρακολουθειτε

Maria-Maria said...

mamma
ευχαριστω, κι εγω σε διαβαζω αλλα δεν σχολιαζω, μια απο τα ιδια , το προηγουμενο ποστ αφορουσε ατομα που ασχολουνται επαγμελματικα με την ειδικη αγωγη, φιλακια στους 2 τρομερους

Debby said...

Μήνυμα ελήφθη!
Και σαν απάντηση, στο προηγούμενο σου post... Φυσικά και διαβάζουμε. Μπορεί να μην φαίνεται η επίσκεψη (ας είναι καλά ο google reader) και μπορεί να μην γράφονται σχόλια αλλά είμαι σίγουρη ότι πολλοί διαβάζουν. Εγώ πάντως σίγουρα.

Καλή δύναμη ;-)

Mirelen said...

το πόσταρα κι εγώ... το ό,τι δεν γράφουμε σχόλια δεν σημαίνει ότι δεν κάνουμε μια βόλτα κι από εδώ. Συγχαρητήρια!

Maria-Maria said...

Debby
ευχαριστω παρα παρα πολυ, οσο για αυτο που εγραψα στο προηγουμενο ποστ, αφορουσε ακπαιδευτικους ειδικης αγωγης που ξερω οτι διαβαζουν και κατα καιρους επικοινωνουν και με μαιλ μαζι μου, πιστευα οτι θα εχουν ισως κατι να μου πουν πανω σε αυτο που ζητουσα ενημερωση

Maria-Maria said...

Mirelen , ευχαριστω παρα πολυ,

(και το ξαναλεω οτι αφορα αυτο που ειπα στο προηγουμενο ποστ, γνωστους μου που δραστηριοποιουνται επαγγελματικα με τον αυτισμο , μαλλον ηταν αστοχη διατυπωση)

MiKy said...

ki egw θα μοιραστω τα λογια σου , το βιντεακι το ειχα ξανα ανεβασει στο fb. de se peirazei to copy , i know

Anastazzzia said...

Μπορεί να μη μιλάμε,αλλά παρακολουθούμε. Όντας μέσα στο χώρο της εκπαίδευσης, χρειάζεται να παίρνεις ανατροφοδότηση και από τους γονείς. Αλλιώς δουλειά...δε γίνεται.

Άρτεμις said...

Κι εμείς διαβάζουμε και θαυμάζουμε! Και προσπαθούμε να καταλάβουμε και σας νοιαζόμαστε. Καλή συνέχεια κι ελπίζω όλο και περισσότερος κόσμος να ευαισθητοποιηθεί και να νοιαστεί.
Εγώ ήρθα σε επαφή με τον αυτισμό μέσα στο σχολείο, στον πρώτο χρόνο των σπουδών μου. Με τον Αναστάση είχαμε εξαιρετική σχέση, περάσαμε πάρα πολλές ώρες μαζί, είναι η αδυναμία μου, μου έμαθε πάρα πολλά πράγματα και δεν θα ξεχάσω τη μέρα που είπε ξαφνικά την πρώτη του λέξη(μπάλα). Τώρα ο λόγος του έχει αναπτυχθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό και είμαι πανευτυχής. Εύχομαι τα καλύτερα!!!!!

b|a|s|n\i/a said...

ήρθα από την mamma!
πήρα το θάρρος και αναδημοσίευσα την ανάρτησή σου. γιατί τα χαμόγελα πάντα πρέπει να είναι αληθινά.
να είσαι πάντα καλά. εσύ και η οικογένειά σου. με κάθε χαμόγελο. και κάθε ευτυχία.
πολύ καλό σου μήνα!

sstamoul said...

κι εγώ από τη mamma ήρθα... με μια μέρα καθυστέρηση (συγχωρήστε με)...

Ειρήνη said...

Καλησπέρα Μαρία και χαίρομαι που σε βρίσκω!
Είμαι εκπαιδευτικός και φέτος είναι η πρώτη χρονιά που συναναστρέφομαι ένα παιδί με διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή!!Το έχω λατρέψει!Μέσα σε όλες τις δυσκολίες που μπορεί να υπάρχουν,καθημερινά χαίρομαι τόσο πολύ με την εξέλιξή του και βλέπω ότι με τα κατάλληλα ερεθίσματα γίνονται θαύματα!! :)

Ελένη said...

Σε βρήκα μέσω της Στέλλας. Καλή δύναμη σου εύχομαι στο δύσκολό έργο που έχετε αναλάβει.

Maria-Maria said...

Mιραντα μου,
την αγαπη μου και τα φιλια μου σε σενα και ολη την οικογενεια

Anastazzzia , ευαριστω για το ενδιαφερον, απο οτι ειδα εχεις πολυ ωραιο blog και πραγματικα βλεπωντας οτι εχεις τεταρτη δημοτικου και τα δικα μου τα διδυμα ειναι τεταρτη φετος, το ψαχουλεψα το μπλογκ.Πολυ περιεκτικο!!

Αρτεμις ,
ευχαριστω πολυ, εισαι πολυ γλυκια ,το γεγονος οτι νεοι ανθρωποι εχουν συναναστρεφονται αυτιστικα και εχουν τοσο καλες αναμνησεις απο αυτο , ειναι πολυ ενθαρρυντικο

Maria-Maria said...

b|a|s|n\i/a

σου αφησα σχολιο και στο βλογκ σου, ευχαριστω και παλι εσενα και ολους τους αναγνωστες σου

sstamoul

να χαιρεσαι τα ζουζουνια σου, ευχαριστω πολυ, και εσυ αλλα και ολοι σας μας τιματε και μιλαω εκ μερους ολων των γονεων αυτιστικων.

Ελενη

Το να ακουω εκπαιδευτικους που λατρευουν αυτιστικα παιδια που βρισκονται σε κανονικα σχολεια, ειναι απο τα πιο "αισιοδοξα " που μπορω να ακουσω.Σε ευχαριστω πολυ.

Μαρία said...

Καλησπέρα. Κ εγώ μέσω της Στέλλας σε βρήκα (λίγο αργά ίσως...) Εκανα ένα μικρό post στο blog μου... Να χαίρεσαι την υπέροχη οικογένειά σου και καλή δύναμη!!

efi said...

μαρακι μου εισαι τρομερη αχ ρε μαρακιμου
οποτε μπορες γραψε μας πως καταλαβαινουμε ενα παιδι οτι εχει αυτισμο?
ποια ειναι τα σημαδια?

λυγερη said...
This comment has been removed by a blog administrator.
λυγερη said...

Αγαπημένη Εσύ. Γιατί ;
Γιατί η αγάπη δεν σου χαρίζεται. Την κερδίζεις και όχι μόνο. Την επιβάλλεις.

Πριν λίγο μπήκα στην σελίδα -ξέρεις πως και γω με πολύ προσπάθεια καταφέρνω να κάνω ό,τι θέλω- κι αμέσως χτύπησα την καμπάνα του ΠΗΓΑΙΜΟΥ http://ligery.pblogs.gr/2011/04/katanoeiste.html

φιλιά κι εκτίμηση απεριόριστη

despina said...

Μαρία καλημέρα!Σε βρήκα μέσω της Μαρίας(δημιουργίες)κάπως αργά....
Σου εύχομαι υπομονή και καλή δύναμη στο δύσκολο έργο που έχετε αναλάβει.Είδα το βιντεάκι αν και έχω ξαναδεί πάλι έκλαψα ,πάλι συγκινήθηκα.

Κώστας Παπαδόπουλος said...

Να είσαι καλά , και δύμανη να προχωρήσουμε πιό πέρα.

Μαιρη said...

Γεια σου Μαρια!Ειμαι η Μαιρη απ΄το ''η πιο γλυκια ιστορια της ζωης μου''.Εισαι πολυ δυνατη και αξια γυναικα και θαυμαζω την προσπαθεια σου.Ευχομαι καλη δυναμη για τη συνεχεια!

Maria-Maria said...

Μαρια,
σε ευχαριστω, να χαιρεσαι τα αγορια σου

Εφη ,
θα σου στειλω λινκ να διαβασεις

Λυγερη ,
αμοιβαια τα αισθηματα, εδω και πολλα χρονια , να εισαι παντα καλα

Μαιρη
ευχαριστω, ευχομαι τα καλυτερα,

Δεσποινα ,
ναι το βιντεακι ειναι συγκινητικο , το επελεξα γιατι ειναι ενα ποτ-πουρι απο ολα οσα αντιμετωπιζουμε ...εμεις καθημερινα οι γονεις, αλλοι σε μεγαλυτερο βαθμο και αλλοι σε μικροτερο .

Κωστα
Καλα κουραγια σε ολους μας

Ζείδωρον said...

Καλησπέρα σας!
Σας βρήκα από τη φίλη Λυγερή κι έκανα απλά το αυτονόητο,αναδημοσίευση.
Να είστε καλά και καλή δύναμη!