Posts

Showing posts from November, 2010

....ουσιες....

ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΑ
( DEPAKINE)

Tί θυμαμαι τωρα ε? Με εχουν ρωτησει αρκετες φορες για την εμπειρια μου με τα αντιεπιληπτικα και συγκεκριμενα το depakine και τις παρενεργειες του, υποσχεθηκα οτι θα γραψω οποτε "ηνεγγεν" η ωρα για το αντιστοιχο ποστ.
Ο,τι αναφερω παρακατω αφορα τον Παυλο αποκλειστικα και μονο .

@ Το αντιεπιληπτικο αυτο τους πρωτους μηνες της χορηγιας λειτουργησε ως διεγερτικο, του προκαλεσε φοβερη υπερκινητικοτητα, ηταν αδυνατο να κατσει σε μια καρεκλα για περισσοτερο απο 3-4 λεπτα, αυτο κρατουσε σχεδον ολη τη μερα μεχρι την ωρα που κοιμοταν ,αργα το βραδυ.

@ Του κοπηκε η ορεξη, η ποσοτητα του φαγητου μειωθηκε , χωρις ομως να εχουμε δυσαρεστες συνεπειες απο αυτο.

@ Αφου καθοριστηκε η ποσοτητα του φαρμακου , 3-4 μηνες αργοτερα, το παιδι δεν ηταν πια τοσο υπερκινητικο, αντιθετως ηταν νωθρος ,τις πρωτες πρωινες ωρες ειχε υπνηλια , μετα την τριτη ωρα στο σχολειο μπορω να πω οτι συνερχοταν και μπορουσε να παρακολουθησει κανονικα.

@ Κινησιακα ειχε προβλημα, δεν μπ…