Friday, October 29, 2010

while you were sleeping.....


- " Mαμα, ο Π. παλι πηγε και κοιμηθηκε στο κρεβατι μου, του εχω πει να κοιμαται στο δικο του , ελα εδω σε παρακαλω
- " Ενταξει βρε Αλεξανδρε, εχεις δικιο , ειναι κριμα ομως να τον ξυπνησουμε τωρα , αυριο θα του πω να πηγαινει μονο στο κρεβατι του , θα του το εξηγησουμε και παλι, μη τον ξυπνας τωρα

- " δεν θελω να τον ξυπνησω μαμα, κοιμηθηκε πανω απο το παπλωμα και δεν μπορω να τον σκεπασω, ελα να με βοηθησεις, θα κρυωσει ".....
- " ερχομαι αγορι μου"......


..................................( σκηνες σαν αυτη , και σαν αυτη αξια ανεκτιμητη ...)

14 comments:

Φλώρα said...

Δεν έχω λόγια...

efi said...

δεν εχω λογια πραγματικα να σαι καλα και εσυ και τα παιδακια σου

Άρτεμις said...

Έχω κι εγώ μια μικρή αδερφή... Αυτή είναι σχεδόν 10 κι εγώ κλεισμένα 21. Η αδερφική σχέση δεν είναι όντως κάτι μοναδικό;;; Βέβαια αυτή η σχέση χρειάζεται καλλιέργεια και βοήθεια από τους γονείς για να αναπτυχθεί έτσι, με τον τρόπο που περιγράφεις. Μπράβο!!! Χαίρομαι πάρα πάρα πολύ για τα μικρά σου και την σχέση τους. Κι ευχαριστώ για το χαμόγελο που μου χάρισες με την δημοσίευση αυτού του περιστατικού.
Καινούρια επισκέπτης στο μπλογκ σου(ήρθα για να μείνω) Άρτεμις

MiKy said...

μπραβο! στη μαμα που το καλλιέργησε αυτο! εγω σ αυτο νιωθω οικτρα αποτυχημένη... θελω να το γραψω κάποια στιγμη αλλα πονάει.πως τα εχεις καταφέρει αραγε>?

Maria-Maria said...

Φλωρα , Εφη , σας ευχαριστω, δεν ειναι ομως παντα ετσι, ειναι ομως κατι τετοιες στιγμες που μου φερνουν αγαλιαση ..

Αρτεμις , για μας τους γονεις που εχουμε παιδι με ειδικες αναγκες και φυσιολογικα παιδια ταυτοχρονα, ειναι πολυ δυσκολο να κραταμε τις ισορροπιες, κυριως γιατι η αναπηρια ειναι περιεργη, δεν ειναι κατι οφθαλμοφανες , οπως πχ. ενα τυφλο παιδι, ενα παιδι σε μια αναπηρικη καρεκλα. Οι ψυχικες διαταραχες ειναι δυσκολη περιπτωση, ομως το δουλευουμε οσο μπορουμε.
Καθημερινα κανω λαθη , το προσπαθω ομως.

Καλως ηλθες

Μιραντα, εμεις που γνωριζομαστε και καιρο ...ξερεις νομιζω τα χαμπερια μου.Πηγαινε στις ετικετες διπλα και διαβασε αυτο που λεει "τριτεκνες οικογενειες" .

Σημερα για παραδειγμα ειχα τα μικρα και κανανε επαναληψη γλωσσα , γραφουν και τεστ την Τριτη , ο Αλεξ γκρινιαζε , οτι ο Π. δεν εχει διαβασμα και οτι αυτους τους εχω ξεζουμισει , οτι δεν τους αγαπαω κλπ. Του λεω εγω, η κακια , 'αν δεν γραψετε καλα στο τεστ, δεν εχει παρτυ γενεθλιων" , φρικαραν τα μικρα, και αρχισαν τοτε το κλαμα , οτι δεν τους αγαπαω , οτι μονο το σχολειο με ενδιαφερει κλπ....Απο αλλο ξεκινησε και και σε αλλο θεμα οδηγηθηκαμε. Λαθος μου , αλλα εχουν χαλαρωσει τελευταια με τις συνεχεις ακυρωσεις μαθηματων λογω γιορτης ...και προσπαθω να τους μαζεψω .
Ο Αλεξ δεν ενδιαφεροταν φανερα για τον Π. δεν ειχαν και επαφη και ειναι ο τυπος του παιδιου που περιμενει την ανταποκριση, να δει οτι ο Π. πχ θελει να εχει διαλογο , οτι θελει να κανει κατι μαζι του ....και οχι το μονοδιαστατο παιχνιδι που κανει συνηθως.
Τους τελευταιους μηνες , ο Π. ανταποκρινεται, παιζει μαζι τους, εχει καποιο διαλογο περα απο τα συνηθη δεινοσαυρικα ενδιαφεροντα του, και ο Αλεξ ειναι πολυ ενθουσιασμενος με αυτο.Ερχεται και μου το λεει , τονιζοντας οτι ο Π...αλλαζει , και τον "παιζει" .Αρα μαλλον ηθελε την ανταποκριση για να δειξει τα συναισθηματα του.

Ο Νικος , αντιθετως , απο τη στιγμη που καταλαβε οτι ο αδερφος του ειναι διαφορετικος, δεν ντρεπεται για αυτον, λεει σε ολους να μην τον παρεξηγουν γιατι δεν φταιει, και ειναι αυτος που συνεχεια τον πειραζει, τον παλευει, τον ενοχλει και ταυτοχρονα με ρωταει για να εξηγησει μεσα του διαφορες συμπεριφορες.

Δεν ξερω με σας τι συμβαινει, μηπως ομως φταιει που δεν ανταποκρινεται ο μικρος?

Maria-Maria said...

λοιπον,(ασχετο σχολιο) τον τελευταιο καιρο καποιες εμμονες χειροτερευουν, θα βγαλω φωτο το δωματιο του να σας τις δειξω για να ακουσω αποψεις.

mamma said...

Αχ βρε Μαρία, τι γλυκιά στιγμή ήταν αυτή!!!

Καλημέρα :)

Μαρια-Μαρια said...

............

Anonymous said...

ΠΟΣΟ ΩΡΑΙΑ ΣΧΕΣΗ....ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΚΕΦΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ....ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΕΣ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ.....
ΕΧΕΤΕ ΘΕΛΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ......ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑΚΙΑ ΤΟΥΣ!!!!!
ΑΦΡΟΔΙΤΗ

Μαρια-Μαρια said...

AΦΡΟΔΙΤΗ, ευχαριστω, τους εδψσα τα φιλακια

Μαρια-Μαρια said...

Ειχε καποιο προβλημα ο blogger μου ειπαν οτι τα σχολια δεν εμφανιζονταν , πιστευω οτι τωρα ειναι οκ

Katerina said...

Μαράκι μου σήμερα σε ανακάλυψα κι ανακάλυψα την ... Αμερική κι εγώ όπως λες κι εσύ κάπου ... διάβασα πολλές αναρτήσεις σου και δεν έχω τι να πω ... Μπράβο κορίτσι μου και σε εσένα και στους υπέροχους άντρες της ζωής σου...

Μαρια-Μαρια said...

Κατερινα
....εσυ, εγω και ο Κολομβος ...
μηπως εχεις 3 παιδια κι εσυ?
Ευχαριστω για τα καλα σου λογια, τελευταια ειναι παρατημενο το μπλογκ, συντομα ομως θα ανακαμψω ..

Καλως ηλθες

holly said...

εδώ ταιριαζει το:

"ευχαριστούμε που το μοιραστηκατε μαζί μας"


:)