Friday, July 09, 2010

...60 - 30 - 10 ...

Τα πρωτα χρονια της επαφης μου με τον αυτισμο, τοτε που δεν ηξερα τι μου γινεται( οχι οτι ξερω τωρα δηλ ) , τοτε που αυτιστικοδιαβαζα πολυ και τα προβληματα δεν με αφηναν να συγκροτησω τη ζωη μου , η ψυχοθεραπεια μου γινοταν τις πρωτες πρωινες ωρες, μια και δεν ειχα υπνο και , θα ελεγα με τον πιο ανορθοδοξο τροπο.
Τα δυο πολυμιξερ , δωρα γαμου που δεν ειχα τον χρονο να αλλαξω (αλλα ουτε και να χρησιμοποιησω ) κατα τις πρωινες ωρες- βλεπε 3-4 τα ξημερωματα - ειχαν μετατραπει στην "τζούρα" - εκτονωση της αποτομης αυτιστικοπιεσης.
Σε απλα ελληνικα, εφτιαχνα γλυκα , χρησιμοποιωντας και τα δυο μιξερ ταυτοχρονα και νομιζω οτι αυτο που με "εφτιαχνε" τη δεδομενη στιγμη , ηταν η αδυναμια μου να σκεφτομαι την ωρα που δουλευαν τα 2 μιξερ ,μια και η φασαρια που εκαναν συνδιασμενη, δεν αφηνε σε καμια περιπτωση τα εγκεφαλικα κυτταρα να ....σκεφτουν....

Το ιστορικο ετος 2010 , η ψυχοθεραπεια μου ειναι αθορυβη και εχει ....αναλογιες....οχι ,σε καμια περιπτωση στηθος-μεση -περιφερεια .

Οι αναλογιες εχουν να κανουν με τη χρωματικη παλετα που χρησιμοποιειται σε ενα δωματιο....συμφωνα παντα με οσα λενε οι ειδικοι.

60% ειναι το ποσοστο του βασικου χρωματος που θα πρεπει να κυριαρχει σε ενα χωρο ,
30% ειναι το ποσοστο του συμπληρωματικου χρωματος που συνδιαζομενο με το βασικο προσδιδει μια αρμονια....
10% τελος , ειναι το ποσοστο του χρωματος που δινει τη λαμψη , τη ζωντανια σε ενα δωματιο , αυτο που θα λεγαμε οτι "τραβαει το ματι".

Αν ηταν ενδημασια

60% το κουστουμι,
30% το πουκαμισο ,
10% η γραβατα.


.....Και μια και η τρέλα μου ειναι γνωστη εδω μεσα, αν ηταν ανθρωπινη συμπεριφορα,

60% θα ηταν τυποποιημενη , και με βαση τα κοινωνικα προτυπα αποδεκτη ,
30% θα ηταν εφετζιδικη ,
10% ανατρεπτικη, αντισυμβατικη , out of the ordinary

Αυτο το 60% λοιπον,(λεω τωρα εγω με το περιεργο και διαστροφικο μυαλο μου) της τυποποιησης και της εναρμονισης με τη μαζα ειναι που επιδιωκουμε σε περιπτωση που θελουμε να ειναι τα αυτιστικα παιδια μας αυτονομα , γιατι οπως και να το κανουμε το υπολοιπο 40% ειναι σε καθε περιπτωση...φευγατο.


.....και προσπαθω να θυμηθω , σε ποια κούτα ειναι τα μιξερακια κατω στο υπογειο ,...μαλλον ειναι αποδοτικοτερα ως αντιπερισπασμος απο την εσωτερικη διακοσμηση, μονο που κανω διαιτα και η παρασκευη γλυκων σε καθε περιπτωση απαγορευεται , ειδικα αυτην την εποχη.

5 comments:

Ιωάννα said...

Χυμούς Μαρία μου, χυμούς. Αποχυμωτές ή μπλέντερ στο φουλ. Το 'ιδιο δυνατό θόρυβο έχουν. Εγώ τότε, στις αρχές, είχα πέσει με τα μούτρα στο διάβασμα για τις εξετάσεις του Ασέπ. Στρουθοκαμηλισμό θα την έλεγα εκείνη την κατάσταση. Πολλά φιλιά και καλό καλοκαίρι. Φεύγουμε αύριο.

mariannaki said...

Τώρα αυτό με τα μίξερ φια εμένα όπως ξέρεις θα ήταν η απόλυτη νιρβάνα. Για άλλους λόγους. Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου(σε αναλογία 100%)

An-Lu said...

Με πρόλαβε η Ιωάννα! Γεγονος ειναι οτι μπορεις να κανεις άπειρα πραγματα με τα μιξερ, τα οποια να ΜΗΝ ειναι γλυκα!

Maria-Maria said...

Ιωαννα , και An-Lu

καλη η ιδεα για τους χυμους αλλα με μια διαφορα, δεν τρωω φρουτα και κατ΄επεκταση και χυμους.....
Τωρα ποσα ακομα πραγματα μπορει να φτιαξει κανεις με ενα μιξερ , δεν μπορω να φανταστω ..σκεφτηκα να βαλω παγακια μεσα αλλα μαλλον θα τα καψω τα δωρα γαμου...οποτε γοργονουλα, αν εχεις καμια προταση, καλοδεχουμενη

Μαριαννα
Μου εταξες τουρτα με το συμβολο του ευρω πανω, και εγω δεν ξεχνω ο,τι μου ταζουν .....να το θυμασαι αυτο

mamma said...

Προτείνω να αρχίσεις να ζυμώνεις ψωμί. Είναι φοβερή εκτόνωση και τρως και ψωμάκι από τα χεράκια σου!!!!