Tuesday, May 25, 2010

....να κραταμε επαφη....

@ Το σχολειο του Π. απο του χρονου θα ειναι ενα Ε.Ε.Ε.Ε.Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ( δεν θυμαμαι ποσα Ε εχει, πολλα παντως ) . Ειναι ενα σχολειο με πολυ ευγενικους και συνεργασιμους εκπαιδευτικους , αξιολογες εγκαταστασεις αλλα με ενα αρνητικο που για τα αυτιστικα γενικοτερα, θεωρω οτι ειναι μειον. Τα παιδια καθε τμηματος, δεν εχουν καποια αιθουσα ως σημειο αναφορας, μετα το διαλειμμα μαζευονται σε καποιο σημειο απο το οποιο ο καθε εκπαιδευτικος παιρνει το τμημα με το οποιο εχει μαθημα την επομενη ωρα και το οδηγει στην αιθουσα του (και προσπαθω να καταλαβω γιατι ο μαθηματικος και ο φιλολογος πρεπει να εχουν τη δικη του αιθουσα ο καθενας, αλλα δεν μπορω ,οσο και να προσπαθω ).
Ενα περιεργο και αναποδο συστημα που μαλλον ειναι στημενο με βαση τις αναγκες των εκπαιδευτικων και οχι των παιδιων. Το βρισκω με πολυ απλα λογια ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ .

@ Το τελευταιο διαστημα λειπω συχνα απο την Αθηνα και το μπλογκιδιον βρισκεται σε ληθη, θα επανελθω ομως ... με συχνοτερες αναρτησεις, μολις η κατασταση το επιτρεψει.

@ Πριν λιγες μερες, το κινητο μου εγινε ...υποβρυχιο και επειδη προσφατα αλλαξα εταιρεια συνδεσης, κατι συνεβη και εχασα ολες τις επαφες. Μα ποσο πολυ εχουμε αλλαξει ως ανθρωποι βρε παιδι μου? Γιατι δεν τα γραφω και σε μια κανονικη ατζεντα, χρησιμοποιωντας τον παλιο παραδοσιακο τροπο? Anyway , Αν θελετε μου στελνετε μαιλακι ή smsακι για να σας εχω στη μνημη μου.

13 comments:

mamma said...

Δλδ. έχεις την παγκόσμια πρωτοτυπία ενός (γιέλοου) σάμπμαριν μομπάιλ;

Καλημέρα.

Кроткая said...

1. Πώς αιτιολογούν το σύστημά τους;

2. Εύχομαι να είναι για καλό που λείπεις!

3. Πάρε ένα αδιάβροχο μομπάιλ κι εσύ!

Μαρια-Μαρια said...

mamma , απο το Σεπτεμβρη ειναι το τριτο κινητο που χαλαει με τον ιδιο τροπο, (κατι εχω παθει, δεν εξηγειται αλλιως)

Κροτ ,
1. η κοινωνικη λειτουργος με την οποια μιλησα μου ειπε οτι και αυτη το θεωρει ...παραλογο αλλα βρισκεται εκει μονο 2 χρονια, ετσι τα βρηκε τα πραγματα και μαλλον δεν ηθελε να παρει θεση και να πει περισσοτερα.

3. υπαρχουν αδιαβροχα? νομιζα μονο ανθεκτικα στις πτωσεις!

mamma said...

Φυσικά και υπάρχουν αδιάβροχα. Μόλις αγόρασε ένα το στεφάνι μου (τον τελευταιο χρόνο έχει χαλάσει δυοτρία στην οικοδομή οπότε πέρασε σε χέβιντιούτι μοντέλο μήπως και σταματήσει το κακό).
;)

Αν θες βοήθεια (το έχει ψάξει ενδελεχώς) στη διάθεσή σου.

Ιωάννα said...

Πάντα μένει ένα κενό, δυσαναπλήρωτο στην αρχή, και κάποιες τύψεις για αυτά που δεν προλάβαμε, ή που αναβάλλαμε. Μόνο το πέρασμα του χρόνου τα απαλύνει όλα...Να είσαι καλά, μόνο αυτό οφείλεις στους γονείς σου, στα παιδιά σου, στον εαυτό σου. Να είσαι καλά...!

(το σχόλιό μου αφορά στην επόμενη ανάρτησή σου)

Μαρια-Μαρια said...

Ιωαννα , ειναι πολυ βαρυ, και ισως δεν ηταν τοσο βαρυ αν δεν υπηρχε ο αυτισμος στη μεση.

Οι γονεις μου ηταν οι μοναδικοι ανθρωποι που αγαπουσαν τον Π. ,νοιαζονταν για αυτον και οι μοναδικοι ανθρωποι που οποιαδηποτε στιγμη σηκωνα το τηλ και τους ελεγα τον πονο μου.Οταν εφυγε η μηταρα μου πριν 2,5 χρονια, ενιωσα οτι καποιος μου στερησε εκτος απο τη μανα και την ψυχοθεραπεια.Τωρα νιωθω σαν να μου στερησαν το δικαιωμα να εχει ο Π. καποιον που τον αγαπα.
Και αυτο δεν αντεχεται.....

Ιωάννα said...

Αχ βρε Μαρία, και με τον αυτισμό και χωρίς αυτόν, πάντα βαρύ είναι. Τη χαρά σου και τη λύπη σου, μόνο οι γονείς σου μπορούν να την πολλαπλασιάσουν και να την μετριάσουν αντίστοιχα. Ειδικά η μάνα. Μεγάλη υπόθεση να μπορείς να σηκώσεις το τηλέφωνο και να ξέρεις οτι στην άκρη της γραμμής είναι ο δικός σου άνθρωπος που θα ΄χαρεί με τη χαρά σου και θα σε συμπονέσει για τον πόνο σου και μάλιστα θα σου πει δυό κουβέντες που θα σε ανακουφίσουν. Τα θερμά μου συλλυπητήρια για τον μπαμπά σου. Να προσέχεις τη Μαρία.

athanasia said...

Συλλυπητήρια...

Οι άνθρωποι που χάνονται δεν αντικαθίστανται. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο Π. δεν έχει ή δεν θα έχει άλλους ανθρώπους να τον αγαπούν. Το λέω γιατί κι εγώ έτσι νόμιζα κάποτε για την Χριστίνα, όταν έχασα τους γονείς μου.

Anonymous said...

Meno NYC.
Ka8e (ma ka8e)fora pou blepo dinosauro (paixnidi) skeftomai ton Paulo k anarotiemai an ton sugkekrimeno ton exei...

Μαρια-Μαρια said...

Αθανασια, ευχαριστω, ευχομαι να ειναι τα πραγματα ετσι οπως τα λες....γιατι ως τωρα εδω στην Αθηνα , το αντιθετο σημβαινει...

Ανωνυμε απο NYC ,ευχαριστω για τις πολυ θετικες σκεψεις ,καποια στιγμη πρεπει να φωτογραφισω τους δεινοσαυρους του , εχει πλακα , ειναι ολων των διαστασεων και ολων των ειδων....

(ονειρο του Π. ειναι να παει στο μουσειο φυσικης ιστοριας της ΝΥ ,...αλλα φοβαται το αεροπλανο )

Кроткая said...

δεν ξέρω τι να σου πω, αλλά θέλω να σου αφήσω μια θετική σκέψη. :)
να προσέχεις τον εαυτό σου.

Anonymous said...

καλημέρα!
δε ξέρω αν θα δεις αυτό το σχόλιο, απλώς υπάρχει λόγος για αυτό το σύστημα με τις τάξεις: τα εεεεκ (Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης) επειδή είναι εργαστήρια, έχουν καταρχήν ορισμένες σταθερές εξοπλισμένες αίθουσες, πχ της κεραμικής, του κηπουρικού και των υπόλοιπων εργαστηρίων, όπου τα παιδιά πηγαίνουν αυτά εκεί, γιατί εκεί βρίσκονται όλα τα απαραίτητα για το εργαστήριο (πχ τροχός, πηλός, εργαλεία στην πρώτη περίπτωση, ραπτομηχανές στη δεύτερη κοκ)
μετά είναι οι αίθουσες μουσικής, πληροφορικής, γυμναστήριο όπου επίσης τα παιδιά πηγαίνουν με την ομάδα τους εκεί.
και μετά μένει η αίθουσα που θα κάνουν μάθημα με το δάσκαλό τους, δλδ γλώσσα, αριθμητική και κοινωνική αγωγή. αυτή ήταν μία αίθουσα όταν είχαν πρωτογίνει τα σχολεία αυτά, καθώς τα μαθήματα αυτά τα έκανε ο ίδιος δάσκαλος. τώρα όμως οι δάσκαλοι αντικαταστάθηκαν από καθηγητές φιλολόγους κ μαθηματικούς κ συνεχίζοντας το ίδιο οργανωτικό μοντέλο, εάν και εφόσον υπάρχει πληθώρα αιθουσών, παίρνουν κι αυτοί τάξεις, αν και συμφωνώ ότι σε αυτό το τελευταίο κομμάτι είναι περιττό και ότι γενικά αυτό το σύστημα δεν είναι το καλύτερο για τα παιδιά.
ωστόσο γίνεται για πρακτικούς λόγους, δλδ ακόμα κι αν φιλόλογος-μαθηματικός ήταν σε σταθερή τάξη, δε θα άλλαζαν πάρα πολλά γιατί μέσα σε μια μέρα ο μαθητής θα αλλάξει έτσι κι αλλιώς τουλάχιστον 3 φορές τάξη: μια το εργαστήριο, μια των θεωρητικών, μία γυμναστική ή υπολογιστές επειδή ο εξοπλισμός των εργαστηρίων αναγκαστικά μένει σταθερός.
ελπίζω να έλυσα την απορία σου και καλό ξεκίνημα!!

Μαρια-Μαρια said...

Αγαπητε ανωνυμε

Τα σχολια τα βλεπω ολα γιατι ερχονται αυτοματα και με μαιλ, οποτε τα διαβαζω παντα, ασχετα αν αφορουν παλαιοτερα ποστ.

Αυτα που μου λες μου τα εξηγησαν και απο το ε.ε.ε.ε.κ αλλα θα ηταν καλυτερο για τα παιδια , να ειχαν μια αιθουσα ως σημειο αναφορας , και να πηγαινει εκει ο εκπαιδευτικος να παιρνει τα παιδια και να τα οδηγει στι τμημα τους. Ειναι λιγοτερο χαοτικο , και για τα αυτιστικα, αλλα και για τα παιδια με νοητικη στερηση.
Τωρα τα μαζευουν μετα το διαλλειμα στην αυλη σε σειρες και ο καθενας εκπαιδευτικος παιρνει το τμημα του.
αυτο δεν δινει στα παιδια την αισθηση οτι ανηκουν καπου και δυσκολευει πολυ τα αυτιστικα που εχουν μαθει να ζουν με προγραμμα.

Μου ειπαν οτι τα παιδια στο σχολειο , σε καθε χτυπημα του κουδουνιου ειναι με τη τσαντα στον ωμο και περιμενουν να τους παρει ο αντιστοιχος εκπαιδευτικος.

Και σε περιπτωση που καποιος απεργει , και τα παρει καποιος αλλος εκπαιδευτικος, σε αλλη ταξη , αυτο ειναι κατι που μπορει να μπλοκαρει τα αυτιστικα.
Θα ηταν πιο βολικο για τα παιδια(..αλλα ισως τοτε θα ξεβολευε τους εκπαιδευτικους) να πηγαινουν σε μια ταξη-σημειο αναφορας και να παιρνους τους μαθητες τους.
Ναι, στο σχολειο του Π. απο οτι καταλαβα υπαρχουν πολλες ταξεις, αλλα αυτο δεν βοηθα τα παιδια, αντιθετως τα αποδιοργανωνει.
Και τα παιδια με ειδικες αναγκες εχουν μεγαλη αναγκη να νιωθουν οτι ανηκουν καπου.
Η αληθεια ειναι οτι εχω πολυ αγχος για το καινουργιο σχολειο, δεν ξερω αν θα προσαρμοστει , αν θα του αρεσει το νεο συστημα , ο γιος μου ειναι πολυ παιδι του προγραμματος και απο οτι μου ειπαν , εκει , προγραμμα δεν ειναι δυνατο να υπαρχει....
Ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες