Monday, February 08, 2010

...λιγο πανω, λιγο κατω...

@ Τον τελευταιο καιρο ψαχνουμε (οχι ακομα εντατικα) για σχολειο για τον Παυλο για την επομενη χρονια. Απο αυτα που ακουω απο ανθρωπους του χωρου, δεν υπαρχει κατι που να συνδιαζει το μαθησιακο κομματι με την εκπαιδευση στην αυτονομια...
Πιστευω οτι κατι τετοιο λειπει και περισσοτερο λειπει ενα σχολειο που να ασχολειται με την εκπαιδευση στην αυτονομη διαβιωση .
...Να δουμε που θα μας βγαλει το ψαξιμο...θα ενημερωνω τακτικα.


@ Δεν ξερω γιατι αλλα καθε φορα που ακουω να μου λενε " μπραβο σου , μια χαρα εισαι , θαυμασιο που τα βγαζεις περα χωρις ψυχοφαρμακα και εισαι και μια χαρα" νιωθω περιεργα, βασικα δεν ξερω αν μιλανε σε μενα ή σε καποια αλλη που μου μοιαζει ή αν υπαρχει καποιο προτυπο μανας ειδικου παιδιου απο το οποιο εγω ως εκ θαυματος αποκλινω, αυτο που ξερω με σιγουρια ειναι οτι αυτοματα "ξενερωνω "
απεναντι στο ατομο που μου το ειπε αυτο, γιατι, εκτος απο τις ξανθες ανταυγες που απεκτησα προσφατα, δεν βλεπω καποια αλλη ταμπελα πανω απο το κεφαλι που να δειχνει ή θα επρεπε να δειχνει τη διαφορα...
....Και πιανομαι απο το πιο προσφατο "ξενερωμα " μου ,για να σας πω τί ηταν αυτο που μου αρεσε στο δημοσιευμα του BHMagazino της Κυριακης ,που, αν και το βρηκα απλως διεκπεραιωτικο ως προς τον τιτλο του, η μια και μοναδικη προταση "ολα τα λεφτα " δια στοματος Μαριλέ "Ειναι τοσο μεσα στη ρουτινα μας η διαφορετικοτητα του Θοδωρη ,,που καμια φορα βλεπω τυπικα παιδια και μου φαινονται περιεργα"

Αληθεια , ποιο ειναι το στυλακι μιας τυπικης αυτιστικομανας?

-----------------------

Βαγγελιω , Αντζελα , εδω και καιρο εχω χασει τα μαιλ σας, χιλια συγνωμη , τα εσβησα κατα λαθος , αν εχετε την καλοσυνη να μου τα στειλετε...

Μιραντα, το δικο σου υποθετω οτι το εχεις στο μπλογκ , μου ειχες ζητησει τις φωτο απο το μπανιο αν θυμαμαι καλα...



8 comments:

mariannaki said...

Το έχουμε συζητήσει εκτενώς αυτό που σε ξενερώνει. Ξέρω πολυ καλά τι εννοείς αν και επαναλαμβάνω ότι την διαφορετικότητα την έχω περάσει ξώφαλτσα, σε σύγκριση με τα δικά σας ουδεμία σύγκριση. Προτείνω ψυχραιμία και το ξενέρωμα (έως delete) να προκύπτει αφότου βγει το συμπέρασμα για ποιο λόγο το λέει αυτός που το λέει. Εσύ ξέρεις βέβαια καλύτερα.
Κατά τα άλλα, με γεια το μαλλί.

Μαριλένα said...

Λοιπόν, δεν ξέρω αν είναι ακριβώς ψυχοφάρμακο, αλλά εγώ εσχάτως παίρνω ένα πράγμα που λέγεται L-θειανίνη και με βοηθάει πολύ. Τα βαριά έπονται πάντως.

"Ground Control to Major Tom" said...

@Μαριλένα αυτήν την L-θειανίνη βρίσκεται στο εμπόρειο?


@Μαρία σόρυ που έκανα κατάχρηση του χώρου σου αλλά τέτοιες πληροφορίες δεν τις αφήνεις αναξιοποιήτες.


(Μαρία δεν υπάρχουν στυλάκια οποιονδήποτε μανάδων, ίσως εγκέφαλοι που τους έχουν κάνει φορμάτ και έχω αντιμετωπίσει μυριάδες από δαύτα στην πορεία μεγαλώματος της κόρης μου μόνη μου.
Είναι βλέπεις στην Ελλάδα "ταμπού" τα περισσοτερα ακόμα.

Καλό σου βράδυ

"Ground Control to Major Tom" said...

ΥΓ.του κόσμου τα ορθογραφικά και συντακτικά λαθοι διέπραξα στο προηγούμενο σχολίο μου.
Το ένα μάτι το κλειστό απο τη νύστα θα πταίει

Μαριλένα said...

Ναι, δε θα αναφερόμουν σε κάτι παράνομο να πάνε και την blogo-ιδιοκτήτρια μέσα και δη τώρα που είναι ξανθούλα:-). Το λινκ της wikipedia εδώ για την αγγλική γραφή.

Μαρια-Μαρια said...

Μαριαννα , το ξερω, το εχουμε συζητησει και εδω, εχω προσεξει ομως οτι ατομα που μου το λενε αυτο , αργοτερα με αποφευγουν σε κοινωνικoυ τυπου επαφες. δηλ, ειμαι καλη σαν παραδειγμα σε συζητηση, οταν εχουν να κουτσομπολεψουν,οχι ομως για κοινωνικη συναναστροφη. Και ειδικα οταν προκειται για γονεις (μητερες) φιλων των παιδιων μου, νιωθω ασχημα οταν σταθερα δεν καλουν τα παιδια μου σε παρτυ κλπ.Τη στιγμη που εγω τις εχω καλεσει στο παρελθον και εχω σκοπο να συνεχισω να το κανω.

Μπορει να εχω πεσει βεβαια εξω στις στατιστικες μου και ολα αυτα να ειναι βιαστικα συμπερασματα, μου εχει τυχει ομως περισσοτερες απο 7-8 φορες.

Το συμπερασμα?
Οι ανθρωποι που μου λενε "μπραβο σου, πως τα καταφερνεις με τοσα προβληματα και τοσα παιδια ...κλπ" συνηθως με αποφευγουν σε κοινωνικη συναναστροφη.

Μαριλενα, δεν το ξερω αυτο που μου λες, θα το ψαξω , παντως και παρανομο να ειναι , τωρα που εχω ξανθο μαλλι , παιζει και ως αλλοθι αν δεν κανω λαθος...

Ground , δεν ξερω αν ειναι ταμπου, αλλα οταν σου κολλανε τον τιτλο" μαμα ειδικου παιδιου" δεν μπορουν να δεχτουν οτι ταυτοχρονα μπορεις να εισαι και ανθρωπος, μαλλον θα επρεπε να κλαιω συνεχεια για να πειθω....να φορεσω και καμια "μπουρκα" ...ποιος ξερει...ισως και να κοβω τις φλεβες μου δημοσιως
anyway.....

MiKy said...
This comment has been removed by the author.
MiKy said...

αυτο που έχω δει στις μαμάδες που συναναστρέφομαι απ έξω απ έξω είναι απο ενα διάχυτο αίσθημα κατωτερότητας ( σα να μη δικαιούνται διάφορα) μέχρι τον υπέροχο τσαμπουκά "το παιδί μου είναι αυτο που είναι και μου αρέσει".
Με ενοχλεί και μένα απίστευτα το "τι σταυρό σηκώνεις" και "υπομονή"
ΥΓ ναι , σου τις ζητησα τις φωτογραφιες του μπανιου, όποτε μπορεις μου τις στέλνεις, προς το παρον η διαδικασία τελει υπο πλήρους σωματικης καθοδήγησης.