Tuesday, March 31, 2009

...κλασικα εικονογραφημενα (ολα μα ολα στο προγραμμα)



Αφορμη για αυτο το ποστ πηρα απο την τελευταια καταχωρηση της Gasbirdοοικογενειας .

Ο Π , αν και γνωριζει ποτε ειναι τα Χριστουγεννα , οι Αποκριες , το Πασχα, γνωριζει τα εθιμα της καθε γιορτης, δεν μπορει να δεχτει με τιποτα οτι πχ , την Μεγαλη Παρασκευη ..αλλα και στην Ανασταση ,κρατουμε αναμενα κερια και Δεν τα σβηνουμε. Οποτε δει κερι αναμενο, πρεπει να το σβησει. Οχι ομως οταν υπαρχει διακοπη ρευματος, τοτε καταλαβαινει οτι τα κερια ειναι απαραιτητα. Σβηνει τα κερια γιατι ετσι κανουμε στα γενεθλια .Το κακο ειναι οτι δεν σβηνει μονο τα δικα μας κερια, σβηνει και των αλλων...

Επισης αυτο που δεν μπορει να καταλαβει ειναι η αποσταση που εχουν οι γιορτες η μια απο την αλλη. Με ρωταει συνεχεια ποτε θα ερθει η μερα που θα βαψουμε τα αυγα και σκεφτηκα να του κανω κατι σαν αντιστροφη μετρηση. Απο την αλλη, σκεφτηκα οτι αυτο δεν θα βοηθησει πολυ , εχει ηδη ημερολογιο στο δωματιο του που ξεκολλαμε καθε μερα απο ενα χαρτακι. Για αυτο λεω να του φτιαξω ενα ετησιο προγραμμα, κυκλικο , μεγαλο σε μεγεθος που να φαινονται οι μηνες, οι εποχες, και να το ζωγραφιζω, να βαλω αντιστοιχες φωτο (πχ τα χριστουγεννα φωτο απο το χριστουγεννιατικο δεντρο κλπ) .


Γνωριζετε μηπως αν υπαρχει σε κανενα σαιτ κατι σαν "πατρον" για να βασιστω πανω του;
Ψαχνω ενα κυκλικο ετησιο προγραμμα που να μπορω να το μεγεθυνω και να το εκτυπωσω.

Sunday, March 29, 2009

........σαν ενα ...δελτιο καιρου. (οπως το παρει κανεις)


ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ(πίστη)
( αντι σχολιων στο προηγουμενο ποστ)

.........Με ρωταει λοιπον πριν απο μερικες μερες καποιο ατομο του οικειου περιβαλλοντος , να μαθει "νεα' για τον Παυλο.Εδειχνε να θελει να ακουσει με λεπτομερεια γιατι αν και ηταν αρκετος κοσμος στη συγκεκριμενη συνεβρεση, με ξεμοναχιασε για να τα πουμε "και καλα" με την ησυχια μας.

-Πως τα παει το παιδι ; (η πρωτη ερωτηση)
-Σε γενικες γραμμες καλα, δεν εχω παραπονο (απανταω εγω και ξερω οτι δεν εχει σκοπο να ρωτησει περισσοτερα οποτε το αφησα λιγακι στο ..φλου)
- Για πες μου νεα , με το σχολειο τι γινεται , εμαθα απο την πεθερα σου οτι ειχατε καποια προβληματακια (ταχα μου ταχα μου ενδιαφερον )
- Ε, ενταξει , ολα καλα τωρα .(λεω εγω ετσι στη ξεπετα)
- Αντε , μπραβο, και δε μου λες τι ταξη ειναι τωρα; Πεμπτη ετσι; ...Μετα το δημοτικο τι θα κανεντε;( κανει οτι δειχνει ενδιαφερον ...αλλα κατα βαθος ....)
- Αχ αυτο ειναι που με προβληματιζει αυτην την εποχη, δεν ξερω αν το περιβαλλον στο κανονικο γυμνασιο ειναι το καταλληλο για το παιδι ...μπλα μπλα μπλα...(εδω καπου με σταματαει αποτομα)
- Ε καλα μη σκας...."ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ". (και με αφησε επι τοπου και πηγε να συναντησει καποιον αλλο στο βαθος που μιλουσε για τις καιρικες προγνωσεις της ..Πετρουλας.)

......Δεν προλαβα να απαντησω, αν ειχα τη δυνατοτητα να απαντησω, θα ελεγα
"-Αφου "εχει ο θεος" (λογικα την απαντηση) , ας με ενημερωσει στο mairipapa5@yahoo.gr."

Ας σοβαρευτουμε τωρα.

Το παραδειγματακι αυτο δεν το εγραψα για κανενα αλλο λογο παρα μονο για να δειξω , (κυριως σε αυτους που δεν ειναι αυτιστικογονεις) , οτι αν πιστευουμε σε κατι παρα πολυ , ολοι εμεις που εχουμε αυτιστικα παιδια, ειναι στον παραγοντα ανθρωπο. Απο τον ανθρωπο περιμενουμε την κατανοηση, απο τον ανθρωπο περιμενουμε την βοηθεια, απο τον συνανθρωπο θα δουμε αυτο που θα κανει για μας τη μεγαλη διαφορα. Θα μπορουσε να μου πει καποιος, "ναι , ομως ηταν θελημα θεου να εχει ο γιος σου την Κυρια Βικη επι 3 χρονια για δασκαλα του". Μπα , για μενα ηταν τυχαιο γεγονος, δεν ηταν ομως τυχαιο η καλλιεργεια , η αξιοπρεπεια , η παιδεια αυτης της γυναικας. Σιγουρα μεγαλωσε σε ενα περιβαλλον οπου ολα αυτα προυπηρχαν και στο προσωπο του συγκεκριμενου ανθρωπου ...ανθισαν.

Το "γιατι σε μενα;' το ειπα, και το ειπα αρκετες φορες ειδικα στην αρχη και αυτο λογω των συνεχομενων προβληματων.Για να ειμαι ειλικρινης , αυτο που ελεγα καθημερινα ειναι το "ποτε επιτελους θα τελειωσει"; ...και με αυτο εννοουσα τα πολυ σοβαρα προβληματα που ξεπηδουσαν καθημερινα για αρκετα χρονια. Την εποχη εκεινη αν και παλιοτερα πιστευα σε μια ανωτερη δυναμη, αντιδρουσα με οτιδηποτε εκανε αναφορα σε κατι "ανωτερο."Κι αυτο γιατι για αρκετα χρονια ηταν ολα τοσο δυσκολα ...μα τοσο δυσκολα.

Απο μια αποσταση , αντιμετωπιζοντας την πιστη σημερα, δεν μπορω να πω οτι  πιστευω,  πολυ περισοτερο ομως ...φοβαμαι. Κι αυτο γιατι δεν ξερω για ποσο θα κρατησουν τα"σταθερα βηματα κατω απο μια παχια σκια".

Thursday, March 26, 2009

......μεσα σε ολα , και το σημειο G


ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ(πίστη)

Το θεμα αυτο με απασχολει εδω και καιρο και ηθελα να ρωτησω εδω στο μπλογκ αλλα πιστευα οτι θα το βρισκατε δυσκολο να σχολιασετε. Με ενδιαφερει πολυ γιατι απο αρκετους γονεις που εχω πιασει σε ανυποπτο χρονο αντιδρασεις , καταλαβα οτι στο συγκεκριμενο θεμα εχουν αλλαξει ή τουλαχιστον εχουν επαναπροσδιορισει τα πιστευω τους.

Αντιγραφω απο προσφατο δημοσιευμα της Καθημερινης


"Μια ομάδα νευροεπιστημόνων (με τη συμμετοχή του ελληνικής καταγωγής ερευνητή Δημήτρη Καπογιάννη) ισχυρίζεται ότι εντόπισε τα σημεία στον ανθρώπινο εγκέφαλο, τα οποία ελέγχουν την θρησκευτική πίστη. Παράλληλα, υποστηρίζουν πως η έρευνά τους αποδεικνύει ότι η πίστη σε μια ανώτερη δύναμη εξηγείται καθαρά βιολογικά-εξελικτικά, γιατί βοήθησε τους ανθρώπους να επιβιώσουν.

Η μελέτη, με την χρήση της κλασικής τομογραφίας μαγνητικού συντονισμού (fMRI), έγινε από το Εθνικό Ινστιτούτο Νευρολογικών Διαταραχών των ΗΠΑ, υπό τον καθηγητή Τζόρνταν Γκράφμαν, και δημοσιεύτηκε στα «Πρακτικά» της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών των ΗΠΑ (PNAS), σύμφωνα με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες Live Science και New Scientist και την εφημερίδα Independent.

Σύμφωνα με τους ερευνητές, η πίστη στο Θεό βρίσκεται «δικτυωμένη» βαθιά στον ανθρώπινο εγκέφαλο, ο οποίος είναι προγραμματισμένος για τις θρησκευτικές εμπειρίες, γεγονός που καθιστά την θρησκεία ένα παγκόσμιο ανθρώπινο φαινόμενο στην ιστορία. Οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι δεν υπάρχει ένα και μοναδικό νευρωνικό «σημείο του Θεού», αλλά αρκετές περιοχές του εγκεφάλου που από κοινού σχηματίζουν τα βιολογικά θεμέλια της (όποιας) θρησκευτικής πίστης."


Και η ερωτηση μου ειναι η εξης:

Μετα τη διαγνωση του αυτισμου και αφου μπηκατε στο χορο της αναπηριας, μηπως αλλαξε κατι μεσα σας σε οτι αφορα την "πίστη" σας γενικοτερα;

Δεν θα πω περισσοτερα επεξηγηματικα , μαλλον θα το μπερδεψω το θεμα, θελω να δω ομως αν οντως αυτα που παρατηρω(και νιωθω μιλωντας για τον εαυτο μου) αφορουν και αλλους , μετα τον ερχομο του αυτισμου.

Εμεις , κατα ποσο εχουμε αυτο το σημειο G ;



Sunday, March 22, 2009

.....να γνωριζεις τον ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ αυτοπροσωπως.

( το κειμενο που ακολουθει συνεχιζει απο το σημειο που τελειωσε το πρωτο μερος, με τιτλο "Γερα, με τσαμπουκα".Υπαρχει διπλα στα περιεχομενα)


ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ (μερος δευτερο)




...Αφου λοιπον τελειωσαμε με παρα πολλα προβληματα την Πρωτη Δημοτικου και αφου ειχαμε εξαντλησει ολα τα αποθεματα υπομονης και ειχαμε πεισθει οτι θα μεινουμε στο ιδιο σχολειο με την ελπιδα οτι θα αλλαζαμε δασκαλα, εφτασε με πολυ βασανιστικο τροπο η μερα του αγιασμου , το σχολικο ετος 2005-2006 και, αν και εχει περασει τοσος καιρος, θυμαμαι πολυ εντονα , με τι καταιγισμο συναισθηματων περιμενα να ακουσω απο τον διευθυντη του σχολειου το ονομα του εκπαιδευτικου που θα ειχε το τμημα του Παυλου.

-- " Το Β1 θα το εχει για φετος η κυρια ΒΙΚΗ Κ. "

Στο ακουσμα αυτου του ονοματος δεν ειχα καμια αντιδραση, δεν ηταν καποια απο τις δασκαλες που γνωριζα,χαιρομουν παρολα αυτα παρα πολυ γιατι η προηγουμενη δασκαλα ειχε πολυ ευγενικα εξαφανιστει απο προσωπου γης.
Αρχισα να ρωταω αλλες μαμαδες για το ποια ηταν αυτη η κυρια Βικη , και προσπαθουσα μεσα σε καμια 20αρια εκπαιδευτικους , να δω σε ενα προσωπο ,τα ματια που θα κοιταζαν το δικο μου παιδι καθημερινα και ....ειτε θα ανοιγαν , ειτε θα εκοβαν τα φτερα του.

......Το χαμογελο της ηταν σχεδον μονιμο και η ηρεμια που εβγαζε το προσωπο της με αγγιξαν απο τη πρωτη στιγμη.Αρχισα να ρωταω παλιες μαναδες για το αν ηξεραν να μου πουν λεπτομεριες για την κυρια Βικη.Οι πληροφοριες που λαμβανα ηταν απροσμενα αισιοδοξες.Απο ολους οσους ρωτησα εβγαινε αυθορμητα ο θαυμασμος και ο σεβασμος στο ονομα της. Ακουγα τα καλυτερα, ομως εχοντας περασει ενα ολοκληρο χρονο -σκετο μαρτυριο με την προηγουμενη δασκαλα, περιμενα να δω και να γνωρισω στην πραξη , τις ικανοτητες αυτης της Δασκαλας , που στο ονομα της, ηλπιζα να δω το ατομο που θα φερεται στο παιδι μου με σεβασμο.

Η κυρια Βικη παρελαβε ενα τμημα οπου ολα τα παιδια κοροιδευαν , ειρωνευοντταν, εφτυναν,καποια αλλα χτυπουσαν τον Παυλο. ...Και δεν εφταιγαν τα παιδια, η προηγουμενη δασκαλα αποκαλουσε τον Παυλο "βλακα" ,τον ειρωνευοταν μεσα στην ταξη εντονα και ως επακολουθο , αυτη την συμπεριφορα αντεγραφαν και τα υπολοιπα παιδια της ταξης.
Μεσα σε δυο μηνες η δασκαλα αυτη "τους εκοψε το βηχα" ,σιγα-σιγα περασε στην ταξη της τον σεβασμο στην διαφορετικοτητα, εκανε τα παιδια του τμηματος να φερονται στον Παυλο σαν να ηταν κανονικο παιδι και τους διδαξε με τροπο μοναδικο, αναλυοντας τους το σωστο και το λαθος, την αναγκη του ανθρωπου να βοηθαει τον συνανθρωπο, ειδικα αυτον , που για καποιο λογο δεν γεννηθηκε σαν και αυτα.
Με τον καιρο , οι συμμαθητες του Παυλου του φερονταν ολο και καλυτερα. Στην συνεχεια , η κυρια Βικη βρεθηκε αντιμετωπη με την μεγαλη επιδεινωση του , που , απο ενα παιδι ΥΛΑ , μεταμορφωθηκε σε ενα παιδι πολυ δυσκολο για ενα διαστημα , με συμπεριφορα καθαρα αυτιστικη . Ο Π. για καποιους μηνες δυσκολεψε πολυ την νεα του δασκαλα, αυτη ομως, μη χανοντας ποτε την πιστη της για το παιδι, κρατηθηκε στο υψος της, τον βοηθησε οσο κανεις αλλος και τα εβαλε και με ολους οσους εκεινη την εποχη ηθελαν να τον διωξουν απο το σχολειο.....λογω της αλλαγης του στην συμπεριφορα.Δυσκολες εποχες....για το παιδι , για μενα , κυριως ομως για την κυρια Βικη, που , σε αντιθεση με ολα τα προγνωστικα, καταφερε να χειριστει τον Π. και ολους οσους ειχαν επηρεαστει απο την επιδεινωση του παιδιου.

Οσο κι αν φαινεται περιεργο , μου ειναι πολυ δυσκολο να γραψω αυτο το κειμενο, δεν εχει να κανει με οσα μεταφερω εδω μεσα, αλλα με ολα οσα δεν εχω το κουραγιο και τη ψυχικη δυναμη να σας πω. Το μεγαλειο αυτης της γυναικας -εκπαιδευτικου δεν μπορει να οριοθετηθει μεσα σε λιγες γραμμες και σιγουρα δεν αφορα μονο τον Παυλο.
Περυσι, οταν ο Π ηταν στην Τεταρτη δημοτικου, στη μεση της σχολικης χρονιας , η κυρια Βικη δεχτηκε στην ταξη της ενα νεοφερμενο παιδι απο το παρακειμενο "Ιδρυμα" , το οποιο αν και 12 ετων, δεν γνωριζε ουτε να γραφει ουτε να διαβαζει. Η δασκαλα αυτη , μεσα σε μικρο χρονικο διαστημα και ενω ταυτοχρονα εκανε μαθημα σε μια ολοκληρη ταξη, καταφερε να κανει αυτο το παιδακι να διαβαζει και να γραφει και ταυτοχρονα ειχε και τα αποθεματα χρονου να ασχολειται και με τον γιο μου . Θα μπορουσα να αναφερω και αλλα περιστατικα που ομως κωλυομαι για ευνοητους λογους. Η αποψη που εχουν γενικοτερα οι γονεις για την κυρια Βικη ειναι οτι ειναι ενα λαχειο , που σε οποιον του κληρωθει, θα ευγνωνομει που ελαχε μπροστα του.

Μεσα στην αφανεια και στην ανωνυμια ενος τυπικου δημοτικου σχολειου, η κυρια Βικη παραδιδει μαθηματα αξιοπρεπειας , ανθρωπιας, ανεβαζει το επιπεδο στην μαθητρικη ζωη καθε τυπικου παιδιου και ανοιγει με μαγικο τροπο τα φτερα καθε "διαφορετικου" παιδιου που ειχε την τυχη να την συναντησει. Αν εξαιρεσουμε εμας , την οικογενεια του, η κυρια Βικη ειναι ο ανθρωπος-σταθμος στη ζωη του Παυλου και χωρις να ειναι υπερβολη αυτο που θα πω , στα ματια μου,

ειναι η επιτομη αυτου που αποκαλουμε

Πολιτισμο

στη χωρα μας .

Ενας υπεροχος ανθρωπος, ο ιδιος ο Πολιτισμος και ειναι μεγαλη μου τιμη .

Wednesday, March 18, 2009

...........πιασ΄ το αυγο και κουρεφτο



.....Πως λεει εκεινο το δροσερο τραγουδακι της Πρωτοψαλτη; ...."Θωμα εισαι σπιτι"????

.....( και προς τα που πεφτει η Χαβαη?)

Λοιπον , κανουμε γλωσσα με τα διδυμα , Β' Δημοτικου και βρισκομαστε στο μαθημα που μαθαινουν το οριστικο αρθρο. Υποτιθεται οτι το ξερουν , το καταλαβανε και εχουν μια ασκηση, να κυκλωσουν σε ενα κειμενακι ολα τα αρθρα.Καπου το κειμενο λεει:

- " Η Ελενη πηγε να δωσει τα παιχνιδια της στην αδερφη της .

Εγω: Θα μου πειτε τωρα ποια ειναι τα αρθρα;

Διδυμα: η,τα, της στην της.

Εγω: Οχι βρε παιδια, τα της , που μπαινουν στο τελος της λεξης , δεν ειναι αρθρα, ειναι αντωνυμιες.

Νικος:Τι ειναι μαμα οι ...Αντωνιες;

Εγω: Οχι αγορι μου Αντωνιες, αντωνυμιες.

Αλεξανδρος:..Μα δεν εχουμε καμια Αντωνια στην ταξη μας μαμα.....


.........ειναι σοβαρη η περιπτωση μου, αλλα , λογω συνθηκων, εχω το ....
ακαταλογιστο.

Sunday, March 15, 2009

....ανακοινωσεις, ...προσμονη.


Μεσα στο ΣΚ μιλησαμε στα μικρα για τον αυτισμο, την διαφορετικοτητα και ολο το πακετο .Δεν ρωτησαν πολλα, το πηραν σχετικα καλα, ακομα δεν μπορεσαν να συνδεσουν ομως αυτα που ακουσαν με την συμπεριφορα του Π.Αναμενουμε να δουμε πως θα αντιδρασουν και πως θα δικαιολογησουν την συμπεριφορα του αδερφου τους σε μελλοντικες ερωτησεις τριτων. Για την ωρα, δεν τους πιεζω, τοσο καιρο που ρωτουσαν γιατι ο Π εχει παθος με τους δεινοσαυρους , τους λεγαμε οτι ειναι η μεγαλη του αγαπη και διαφορα αλλα επεξηγηματικα που μαλλον αποπροσανατολιζαν το μυαλο τους απο το ...διαφορετικο.

--------------

Ενημερωτικο.

Παρατηρηθηκε οτι τα μωρα που εκτιθενται σε υψηλα επιπεδα τεστοστερονης κατα τη διαρκεια της κυησης δημιουργουν τασεις αυτισμου.
Διαβαστε σχετικα εδω και εδω που αναφερεται και πιθανος προγεννητικος ελεγχος για τον αυτισμο

....Το σιγουρο ειναι οτι θα μπουν και ηθικα και δεοντολογικα διλημματα......ισως μετα απο χρονια ο αυτισμος να ειναι προγεννητικα ελεγχομενος.

Wednesday, March 11, 2009

(συνεχεια του προηγουμενου ποστ με μια δοση ...κλουβιων αυγων)

........Οταν ο Π ηταν στην Πρωτη Δημοτικου, ειχε την ατυχια να εχει μια δασκαλα ...λαχειο. Αν και τοτε ακομα ηταν ΥΛΑ, και περιπου 1,5 χρονο πριν παρουσιασει τρομακτικη αλλαγη, φεροταν πολυ καλα και δεν ενοχλουσε κανεναν στην ταξη του, η ιδιαιτεροτητα του φαινοταν τοτε στο οτι μιλουσε συχνα για δεινοσαυρους και χρησιμοποιουσε λεξιλογιο που δεν ηταν της ηλικιας του, αλλα τουλαχιστον παιδιου εκει γυρω στα 13.

Μια μερα , στην αρχη της σχολικης χρονιας καπου στις αρχες Οκτωβριου , η δασκαλα του που πολυ θα ηθελε να τον στειλει στο Αουσβιτς για σαπουνοποιηση, με πλησιαζει και μου λεει τσιριζοντας και ουρλιαζοντας και μπροστα σε αλλους γονεις: "Ντροπη σας, γιατι το κανατε αυτο, μα καλα, δεν βλεπετε τηλεοραση, δεν παρακολουθειτε τι γινεται στον κοσμο? Οι ανθρωποι τωρα κανουν προγεννητικο ελεγχο ,μα τοσο αγραμματη ειστε? .....

.....χωρις να μπορω να πιστεψω σε αυτα που ακουγα...και με πολυ ηρεμη φωνη της εξηγησα οτι με τον προγεννητικο ελεγχο δεν μπορεις να προβλεψεις τον αυτισμο.Αυτη συνεχισε τα δικα της, φωναζοντας πολυ δυνατα και με τετοιο τροπο σαν να ημουν σκουπιδι.Μετα απο αυτο , πηγε στο γραφειο των δασκαλων και εκανε "φιγουρα" οτι με εβαλε στην θεση μου , με κανονισε και πολλα αλλα τριτοκοσμικα.

πι-ες
Χριστινα , αυτο αντι απαντησης στο σχολιο σου

Sunday, March 08, 2009

Καιαδας , Αουσβιτς....μετα τι ;

Ε, ειπα κι εγω , κανενα κουλό δεν θα διαβασω αυτο το ΣΚ, καθοτι τελευταιως ολο σε τετοια πεφτω.

Αρκετα τα αξιολογα αρθρακια που διαβασα αλλα αυτο που αξιζει να μεταφερω αφορα τις αποψεις ενος γνωστου φιλοσοφου , του Πιτερ Σινγκερ ο οποιος διδασκει "βιοηθικη" (ας μου δωσει καποιος τον ορο της βιοηθικης για να μη τρελαθω) και μεταξυ αλλων υποστηριζει οτι "οι κατοικοι της ευπορης δυσης , εχουν τη δυναμη να εξαλειψουν την ακραια φτωχεια του Τριτου Κοσμου."

Ο κυριος αυτος ομως , που προσπαθει να σωσει τον Τριτο Κοσμο , προωθει και την "συγχρονη κουλτουρα του Θανατου". Και δεν αναφερεται στις περιπτωσεις ευθανασιας πολυ ανιατων ασθενειων , αλλα στο να σκοτωνονται τα μωρα που παρουσιαζουν σοβαρες διαταραχες.

Λενε οτι η ιστορια επαναλαμβανεται, θελω να πιστευω οτι ολοκληρη η ανθρωποτητα δεν θα επιτρεψει την χειροτερη μορφη γενοκτονιας για αλλη μια φορα.

Ολοκληρο το αρθρο(που ειναι πολυ ενδιαφερον ) μπορειτε να το διαβασετε εδω

Καλη μας εβδομαδα

ΥΓ
Διαβαστε εδω για την ...βιοηθικη.

Wednesday, March 04, 2009

...στο διαταυτα

Και δεν γινεται να μιλαμε για εθελοντισμο και να μενουμε μονο στα λογια.

AUTISM PARENTS ACT (APA)
ΕΡΩΤΗΣΗ
Τί ειναι σημαντικο σε οτι αφορα τον αυτισμο , απο τη στιγμη που δεν μπορουμε να κανουμε διαγνωση πριν τη γεννηση του παιδιου ;;;;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Να κανουμε οσο το δυνατον σε μικροτερη ηλικια διαγνωση ετσι ωστε να μπορουμε να παρεμβουμε νωρις , τοσο για το παιδι το ιδιο , αλλα κακα τα ψεματα, για το καλο ολης της οικογενειας.

......Για μας που ζουμε αυτου του ειδους την αναπηρια, ειναι σημαντικο να ξερουμε οτι παλευουμε οχι ασκοπα. Οτι , ακομα κι αν δεν μπορουμε να αλλαξουμε κατι στο παρον, ισως να μπορεσουμε να βαλουμε ενα λιθαρακι για αυτο που θα μπορουσε να γινει στο μελλον , για καποια αλλα παιδια , ισως και για τα δικα σου.

Και δεν ειναι μονο ο αυτισμος, το φασμα των αναπτυξιακων διαταραχων ειναι τεραστιο και αν θα υπηρχε πρωιμη παρεμβαση , θα μπορουσαν μεσω διαφορων τεστ , απο πολυ μικρη ηλικια , να διαγνωσθουν παιδακια με προβληματα που, μονο και μονο ο χρονος που θα κερδιζαν να οδηγουσε στην αποτελεσματικη αντιμετωπιση του προβληματος τους.

Η πρωτοβουλια αυτη ειναι μια κινηση γονεων παιδιων με αναπτυξιακες διαταραχες υπερ της εφαρμογης υποχρεωτικων εξετασεων ολων των νηπιων με στοχο την πρωιμη διαγνωση

Συνταχθηκε μια επιστολη και αυτο που ζητουμε ειναι να την εκτυπωσετε απο εδω
και να τη δωσετε να την υπογραψουν οσα ατομα νομιζετε οτι θα τους ενδιεφερε αυτο αλλα και σε οσους δεν εχουν καμια ιδεα για αυτο και καλο θα ηταν να μαθουν μερικα πραγματακια.
Καθε φυλλο χωραει 15 υπογραφες.Αφου τις συγκεντρωσετε , τις στελνετε μεχρι τις 2 Απριλιου στο Noesi .

Και ξερετε σε περιπτωση που γινει κατι τετοιο ποσο μεγαλο θα ειναι το κερδος; Τεραστιο !
Γιατι; , γιατι απλουστατα αν εξεταζονται τα παιδια για διαταραχες τετοιου ειδους, απο πολυ μικρη ηλικια , αυτο αυτοματα κανει τις διαχυτες αναπτυξιακες διαταραχες πιο οικειες στη μαζα, ....με αποτελεσμα ο στιγματισμος , η προκαταληψη, ο φοβος απεναντι στη διαταραχη ,
να υποβαθμιζονται, στην ουσια να δινουν τη θεση τους σε αυτο που λεμε ...Παιδεια. Καπου ειναι υποθεση ολων μας, καπου κι εσυ που με διαβαζεις και που δεν εχεις σχεση με τον αυτισμο, μπορεις ισως να βαλεις ενα λιθαρακι στο "κρατος προνοιας του αυριο".Ολοι εμεις οι αυτιστικογονεις ειμαστε λιγοι.Ολοι εσεις οι υπολοιποι εκει εξω που σας γουσταρω παραφορα για την διαστροφη που εχετε να με (μας) διαβαζετε , ειστε πολλοι , παρα πολλοι.......

Εκτυπωνουμε, μαζευουμε υπογραφες , στελνουμε στο Noesi.

Με την ευχη , να πιασει τοπο η κινηση αυτη.