Friday, December 18, 2009

<< Ειτε αλλαζουμε , ειτε βουλιαζουμε >>

.....ειπε λιγο πριν απο τις εκλογες ο ΓΑΠ και ειχε πεσει χοντρο δουλεμα τοτε. Οχι απο μενα καλε αλλα κοιτα να δεις που ολοι μας εχουν για "βουλιαγμενους" , ή μαλλον οπως το λενε σχεδον "πτωχευμενους" .

Στο γνωστο μου δρομολογιο προς το απογευματινο μαθημα του Παυλου, πρεπει να διασχισω την Λ. Αλιμου , να περασω απεναντι απο την Λ . Ποσειδωνος και να βγω Αργυρουπολη.
Στη λεωφορο των "Συμπληγαδων" , τη Λ. Αλιμου ντε, στην "πέτρα" που με βασανιζε στο "γύρνα" , εξω απο το γνωστο μεγαλο παιδικο πολυκαταστημα "τζάμπα μαν " ,οπου καθε "πτωχευμενος" θυμαται την τελευταια στιγμη οτι χρειαζεται κατι να παρει για το "πτωχικο του" και μου παταει αποτομα φρενο τονιζοντας ποσο καλη συμπεριφορα και οδικη παιδεια εχει, ηρθε να προστεθει και στο "πηγαινε " η αλλη Συμπληγαδα, γνωστο πολυκαταστημα με ειδη σπιτιου ,οπου ο καθε τζιπατος "βουλιαγμενος" νεοελληνας τρεχει λες και δεν εχει δει ξανα στη ζωη του καναπε και τραπεζακι γραφειου. Και εκτος απο αυτο μου" ξανα ματα" σταματαει αποτομα πανω στη λεωφορο και πρεπει εγω που ειμαι συνεπης φορολογουμενη και καθως πρεπει Ελληνιδα να φρεναρω αποτομα και να φταιω εγω αν δεν προλαβω να φρεναρω και στουκαρω πανω του. Και τοτε σιγουρα ο τζιπατος νεοελληνας που θα μου εχει κανει το μικρο clio ακορντεον , Θα φωναζει για τους κεφτεδες που επρεπε να μαγειρευω - ασε δε τα κοσμητικα που δεν μου επιτρεπει η θεση μου να μεταφερω εδω μεσα - και θα εχει την απαιτηση να τον πληρωσω και για την προσφορα που εχασε μια και μεχρι να ερθουν απο τις ασφαλιστικες και να ξεμπερδεψουμε θα εχει κλεισει το καταστημα και θα χασει και την ευκαιρια του "καναπε" , μια και ηταν μονο εκεινης της μερας ,και θα πρεπει ο καημενος να παει σε αλλο καταστημα της ιδιας αλυσιδας για να αγορασει τη "καναπεδουμπα"
για το εξοχικο του στην Αραχωβα , ε, πώς θα μπορεσει να υποδεχτει τους φιλους του χρονιαρες μερες? Με λλλλετε?


Οχι αγαπητε μου ΓΑΠ , αλλο πραγμα ο νεοελληνας και αλλο η ψωροκωσταινα ... ο νεοελληνας δεν αλλαζει ...


Φτανοντας λοιπον στο μαθημα του Π. ,στην αιθουσα αναμονης μονη μου , εχοντας ξεχασει τα ακουστικα του κινητου και χωρις καποιο βιβλιο στη τσαντα, κοιταω την κουρτινα απεναντι μου και ...σκεφτομαι τη συνταγη της γαλοπουλας ( και οχι τους κεφτεδες που με εστειλε ο τζιπατος να τηγανισω ). Μεσα στην απολυτη " αποχαυνωση μου" , σκαει μυτη η "δικια σου" η οποια λεει στη κοπελα που εργαζεται εκει

"αν τελειωσει ο γιος μου ,φωναξε με , καθομαι εξω γιατι εχω και το σκυλο"

(...μεταξυ μας τωρα, μου βγηκε ενα αυθορμητο "αχχχχ" saved by the dog επιφωνημα )

.....10 λεπτα αργοτερα ομως η αγαπητη "ασχολιαστη" μπαινει μεσα και καθεται στον διπλανο καναπε και αν και εγω ξεφυλλιζα καποιο περιοδικο εκεινη τη στιγμη , μονολογει κοιτωντας με και λεει

" Πω πω , γεμισα τριχες απο το σκυλο , ξερετε , ειχα ξεσυνηθισει απο σκυλια, τον ειχα στειλει για δυο χρονια στη μανα μου, γιατι ο ενας μου γιος ειχε καποιο προβλημα υγειας και δεν γινοταν να εχουμε τον σκυλο στο σπιτι "

" Δερματολογικα προβληματα "? ρωταω εγω,

" Οχι , πολυ δυσκολη κατασταση, καναμε αφαιρεση ογκου , περασαμε πολλα και δεν μπορουσα να εχω και τοσα προβληματα και να εχω και το σκυλο στο σπιτι, τοτε ξερετε χωρισα και με τον "πρωην" μου , ειμαστε σε διασταση απο τοτε...."

...και στο καπακι , κοιτωντας τη μπλουζα της που ειχε σηκωθει και φαινοταν η αρχη της κοιλιας της , μου λεει

" Αχ , κακο πραγμα το "παχος" δεν καταστρεφει μονο την υγεια , καταστρεφει ολη σου τη ζωη, παντως χαιρομαι που ο "πρωην" μου , αν και οσο ημασταν μαζι ηταν κομψος , τωρα εχει κανει κοιλιτσα. Οι αντρες δεν αντεχουν τα δυσκολα, αλλα φταιμε κι εμεις οι γυναικες που οταν παντρευομαστε και κανουμε παιδια, βαζουμε προτεραιοτητα τα παιδια μας -δεν εχουμε και χρονο αλλωστε αυτο το καταλαβαινω. Πρεπει να κοβεις ομως απο τα παιδια σου και να βρισκεις χρονο για τον εαυτο σου, οσο χαλαμε μεσα στο γαμο ,ειναι απο δικο μας αποκλειστικα φταιξιμο, συνηθως , ο χειροτερος εχθρος μας ειναι ο ιδιος μας ο εαυτος....."

Στο σημειο αυτο η λογοθεραπευτρια την φωναξε γιατι τελειωσε το μαθημα του γιου της, αυτο που μου εμεινε μια και ειμαι ενοχικο ατομο γενικοτερα, ειναι οτι καλα εκανα και το αφησα ασχολιαστο, θυμηθηκα αυτοματα καποιο παλιο μου κειμενο, το "ντιβανι" .

Τον σκυλο δεν τον ειδα, την επομενη φορα ...μαλλον θα ειμαι πιο φιλικη, κοιτα να δεις , ισως τελικα τη συμπαθησω........

6 comments:

Ιωάννα said...

Από δω το πας, από κει το πας, πάλι στο ντιβάνι μας φέρνεις...χρονιάρες μέρες (τάμα τόχεις;)και
επι του θέματος:τις τελευταίες μέρες ο καλός μου μου δίνει διαφημιστικά φυλλάδια με ινστιτούτα αισθητικής περιποίησης κλπ κλπ, να τους ρίξω μια ματιά, μη τυχόν και με ενδιαφέρουν, λέει.
Τι να σημαίνει, άραγε, αυτό; Να ανησυχώ;
Καλή σου μέραααα.

Ιωάννα said...

Έχει καρουσέλ και παγοδρόμιο στη Ν. Σμύρνη, δεν φέρνεις τα παιδιά και να πιούμε κάνα καφέ; θα πάω κατά τις 12,00. Το τηλέφωνό μου το έχις;

Μαρια-Μαρια said...

Ιωαννα , εστειλα τηλ. με μαιλ.

Οσο για τα υπολοιπα, ο μονολογος της "ασχολιαστης" δεν ειχε καμια σχεση με αυτο που εγραψα , ως προς τον τροπο που ειπε αυτα που ηθελε να πει.Μιλουμε χρησιμοποιωντας ασυνδετες μεταξυ τους προτασεις ,ομως για να μην το ξεκατινιασω ,τα εστρωσα λιγακι. Αυτο που δεν εχει καταλαβει νομιζω ειναι οτι την εποχη που χωρισε ειχε ταυτοχρονα και τα προβληματα με το παιδι της.

για τον "καλο" σου θα τα πουμε αλλη ωρα χαχαχα

πι-ες
15 χρονια ειμαι στην Αθηνα και αυτη τη φραση ( ο καλος μου) δεν μπορω να την συνηθισω .....

mariannaki said...

Ήξερα ακόμα μια γυναίκα, που κάθε φορά που μου περιέγραφε κάτι εντελώς από την καθημερινότητά της νόμιζα πως επιτόπου έκανε λογοτεχνία "στο μιλητό". Το διάλογο με την κοπέλα στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου που παραθέριζε, με τον σερβιτόρο του καφέ που πήγαινε καθημερινά και αξημέρωτα. Το όνομα της δεν το λέω τώρα εδώ για να μην κομπλάρεις. Περιμένω και τη συνέχεια...

Μαριλένα said...

Εγώ πάλι ακολουθώ πάντα την αντίθετη πορεία, συμπαθώ τους πάντες και σιγά σιγά ψυχραίνομαι-αλλά είμαι άνθρωπος που δεν τα πάει καλά ούτε με τ' άντερά του, οπότε αναμενόμενο. Φιλιά :-).

Μαρια-Μαρια said...

Mαριαννα , "τον σερβιτορο του καφε που πηγαινε καθημερινα και αξημερωτα" ???

πού πηγαινε δηλαδη και τι εκανε ,,,ε ,,, "με λλλες " χαχαχαχ

Μαριλενα ,κι εγω καλοπροαιρετη ειμαι αλλα αν ειχες διαβασει και το πρωτο κειμενο που αφορα την ...κυρια , θα εβλεπες οτι δεν αφησε και πολλα περιθωρια να την συμπαθησεις.