Monday, November 30, 2009

... αυτιστικα χειριστικη

Στο ψητο κατευθειαν .

Ο Π. εκτος απο τις ωρες που κανει μαθημα με τη δασκαλα της Παραλληλης Στηριξης, κανει και μια ωρα την ημερα μαθημα στο Τμημα Ενταξης. Στην αρχη, με τη δασκαλα της Παραλληλης εκανε ο,τι ηθελε, μεχρι που μετα απο καθοδηγηση τον εφερε στο σημειο που θελαμε να ειναι και ειναι πλεον πολυ καλος , συνεργασιμος και βγαζει πολυ δουλεια.

Οταν πηγαινει στο τμημα ενταξης , το πρωτο που τους λεει ειναι "κουραστηκα" και αν και μιλησα με την ειδικη παιδαγωγο πριν περιπου 15 μερες ,της ειπα οτι ο Π.πρεπει να γνωριζει ποιος ειναι το αφεντικο και ποιος εκτελει εντολες, απο οτι φαινεται ,το τεκνο συνεχιζει να κανει ο,τι θελει , δηλ , να περναει το δικο του.

Πως χειριζομαι την κατασταση?

Ειδικα αν υπαρχουν εκπαιδευτικοι που διαβαζουν, θα χαρω πολυ να διαβασω αποψεις τους.

6 comments:

athanasia said...

Αφού το παιδί έχει κάνει πρόοδο και προσπαθεί, δεν είναι φυσικό και να κουράζεται? Κι αν κουράζεται, δεν πρέπει να μπορεί να το πει? Για όλους μας δεν ισχύει ότι, όταν πιεζόμαστε και προσπαθούμε και κουραζόμαστε, πρέπει πρώτα να σεβαστούν την κούρασή μας, να μας δώσουν χρόνο ν' ανασάνουμε και μετά να μας ενθαρρύνουν για πιό πέρα? Κι ένα καλό "αφεντικό" δεν πρέπει να ξέρει να ισορροπεί ανάμεσα στην ανάγκη του παιδιού για ανάσα και στην εκπαιδευτική ανάγκη για προσπάθεια?

Δεν μπορώ να ξέρω τί ακριβώς γίνεται στο τμήμα ένταξης, αλλά το "κουράστηκα" δεν είναι πάντα χειριστικό, ούτε η ανοχή σ' αυτό σημαίνει ότι το "αφεντικό" δεν ξέρει να θέσει όρια στο παιδί. Μήπως είναι καλύτερα να κάνεις ένα βήμα πίσω και να παρακολουθείς χωρίς να προσπαθείς εσύ να χειριστείς την κατάσταση? :)

Anonymous said...

"Κουράστηκα" ε;
Είναι βαριά η καλογερική, δε λέω αλλά επειδή το "κουράστηκα" μεταφράζεται συνήθως σε "βαριέμαι" ή "με παίρνει να λουφάρω" ας κρατάμε μικρό καλάθι για τον κάματο που ελαύνει την ώρα του Τμήματος Ένταξης.
Θα πρότεινα να φτιάξετε ένα προγραμματάκι με τη δασκάλα του Τ.Ε. (λέω τα νέα μου - γράφω - παίζω με την ομάδα - διαβάζω - ή ό,τι άλλο) το οποίο ο καταπονηθείς νέος να τηρεί πάση θυσία. Αν δεν το τηρεί, κάτι θα στερηθεί - εσεις ξέρετε τι.
Σε κάθε περίπτωση μόνο αν οριοθετηθεί αυστηρά ο χρόνος και ο χώρος θα εργαστεί ο νέος στο Τ.Ε.

Βαγγελιώ

aeriko said...

Συμφωνω κατα βαση με την Αθανασια, αλλα επειδη δεν ξερουμε και ειδικα μιλωντας σαν τριτος, που δεν ξερει παιδι και χωρο.

Τι γινεται αφου πει κουραστηκα? παιζει? καθεται σε μια γωνια?

Ας αρχισει να παιζει/δουλευει για 5 λεπτα (πχ) στην αρχη και μετα ας ανεβει ο χρονος... Αλλα ας του δοθει το δικαιωμα να απεχει καποιες φορες επειδη 9α εχει πει κουραστηκα...

mariannaki said...

Τι να σου πω. Νομίζω ξέρεις το παιδί καλύτερα από τον καθένα. Εύχομαι οι εκπαιδευτικοί που συναναστρέφεται να είναι σε θέση (if you know what I mean) να τον βοηθήσουν όσο γίνεται καλύτερα.

Ιωάννα said...

Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες. Με όλους.
Έχει δικαίωμα να είναι και κουρασμένος και χειριστικός να είναι όταν βαριέται και τον παίρνει να παραστήσει τον κουρασμένο, οπότε χρειάζεται προσαρμογή του μαθήματος ώστε να γίνει ενδιαφέρον και μία δόμηση που να καθορίζει τις δραστηριότητες και τις υποχρεώσεις του καθώς και τα tips που έχει να λαμβάνει ή να απωλέσει μετά το πέρας των υποχρεώσεών του, αλλά πάλι εσύ ξέρεις καλύτερα και το παιδί και τον εκπαιδευτικό...
και μάλλον δεν σε βοηθήσαμε ιδιαίτερα..

Maria-Maria said...

Παιδια , σας ευχαριστω ολους για τα σχολια, απο καθε σχολιο πηρα και κατι.

Βαγγελιω , θα μπορουσα να σε ρωτησω prive 1-2 πραγματακια ακομα (αν το θελεις και δεν σου ειναι κοπος φυσικα ?)
mairipapa5@yahoo.gr