.....για μωρακια, δεν θελει δοντακια.





Το μοναδικο καναλι που επιανε η τηλεοραση ηταν η ΕΤ3 και με εναν μαγικο τροπο η ..πανουκλα της γριπης εξαφανιστηκε. Οι δεινοσαυροι πλατσουριζαν αμεριμνοι σε αντιθεση με μενα που βρισκομουν ...αλλου...







....Και , ενω το μοναδικο πραγμα που εβλεπαν τα παιδια στην τηλεοραση ηταν τα ντοκιμαντερ της ΕΤ3, ξαφνικα πιαναμε και alpha και μια ξεχασμενη δεκαετια αναδυθηκε μπροστα μου και μου εφερε αναμνησεις μιας αλλης εποχης.

Ο Τσίπρας , (κατα κοσμον Μπραντον απο τα Χτυποκαρδια στο Μπεβερλι Χιλς) μου θυμισε τα νιατα μου αλλα ταυτοχρονα και τα χρονια που περνανε....



Τα διδυμα ωριμαζουν και χωρις να τα εχω πιεσει ,"προσεχουν" τον Παυλο. Ειδικα ο Αλεξανδρος ,που ως τωρα αδιαφορουσε ,δειχνει να ..νοιαζεται. Ωραιο συναισθημα αυτο , να γινεται η αδιαφορια ...αγαπη.









Τελικα , αν θελεις να αποδρασεις πραγματικα, πρεπει να γινεις παιδι.

Ο τιτλος-σλογκαν του ποστ ανηκει στον κυριο της τελευταιας φωτο.Για ολους τους
υπολοιπους, τα δοντακια απαραιτητα και το κουραγιο επιτακτικο.





...... to be continued

Comments

Maria-Maria said…
Καλα δεν το εχετε προσεξει ακομα? Ο Τσιπρας , αν του βαψεις λιγακι το μαλλι πιο σκουρο ειναι ιδιος ο Μπραντον.Και δεν μοιαζουν μονο εμφανισιακα...
mamma said…
Καλημέρα γειτόνισσα. Καλώς e-ήρθατε και καλή σχολική χρονιά.

Ελπίζω να μην αρχίσεις να βάζεις σε τίτλους ποστ τις επιγραφές των μαγαζιών που υπάρχουν στις διαδρομές σου :-P


Για τον Τσίπρα τι να πω; Πιο ροζ δεν γίνεται.
Μαρια-Μαρια said…
Και οσο εγω κοιμομουν...... η mamma παντρευτηκε. Αλλα θα σου τα πω πριβε .

Ο κυριος της φωτο ..που αν προσεξες πουλαει βραστο καλαμποκι, ανακοινωνει οτι "ειναι για μωρακια, δεν θελει δοντακια" ,οι δικοι μου οι τιτλοι , ακολουθουν σχεδον παντα το "η ζωη ειναι".

Οσο για τον Τσιπρα φιλεναδα, δεν ειναι καθολου ροζ, καθαρα πολιτικη σχολιο ηταν ...αλλα δεν το επιασες.(το αφησα και λιγο ξεκρεμαστο βεβαια....)
Καλώς ήρθες, όχι δοντάκια, χαυλιόδοντες θέλει αλλά τεσπαν.
Φιλιά!
Ιωάννα said…
Καλή αρχή και καλή συνέχεια...
Μεγαλώνουν τα παιδιά και ωριμάζουν, γίνονται υπεύθυνα!
Μας λείψατε.
Μαράκι, καλώς ήρθατε και καλή αρχή!
(και βγάλε αυτό το χλεμπονί από φόντο !!!)
athanasia said…
Καλώς την! Καλή χρονιά. Για τα εκλογικα, δεν λέω τιποτα (για να μην λέω κακά λόγια...) :)
Maria-Maria said…
Μαριλενα,

Χαυλιοδοντες οπωσδηποτε.

Ιωαννα

καλως βρεθηκαμε και παλι, κι εσεις μου λειψατε....και φετος με τρωει πολυ το χερι μου....

Gasbird
καλη αρχη κι απο μενα, το χρωματακι το αλλαξα, θα επαναφερω και το λευκο σε 1-2 μερες(ακομα βρισκομαι σε κατασταση διακοπων)

Αθανασια

καλη χρονια να εχουμε , οσο για τα εκλογικα, πρωτη φορα νιωθω οτι θελω να αρχισω να θαβω , προσπαθω πολυ να κρατηθω

Popular posts from this blog

...Είναι διαταραχή .....

Γαμω το κερατο μου....(και δεν ειναι καθολου υβριστικο...)

Αναγνώσεις φατσοβιβλίου ...