Wednesday, June 24, 2009

..... αλλού

..οχι απαραιτητα σε αλλους πλανητες ,γαλαξιες ,νεφελωματα, αλλα καπου στα νοτια προαστια και εχω αποκυριξει οτιδηποτε θυμιζει προβλημα ,αγχος ,καθημερινο τρεξιμο κλπ.Βγαζω μια αποστροφη προς το διαδικτυο , δεν ξερω γιατι ,προσπαθω να προγραμματισω διακοπες ..και περναω τον καιρο μου οπως και ο κυρ Ομπαμα, σκοτωνοντας μυγες.

Χιλια συγνωμη σε οσους δεν εχω απαντησει σε μαιλ , θα γινει μεσα στην εβδομαδα, φαση ειναι , θα μου περασει ( ...θελω να πιστευω δηλαδη, γιατι αν δεν μου περασει θα χρειαστω τις γνωριμιες σας σε ψυχιατρους ενηλικων και εννοειται οτι θα παρω μαζι μου και την φυλακισμενη φυσικα)

12 comments:

Μαριλένα said...

Χαχαχα, η φυλακισμένη έρχεται όπου τηνε καλέσουνε-θα μας περάσει η φάση, πού θα πάει. Φιλιά!

mariannaki said...

Welcome to our world my friend. Φάση-αφασία, enjoy as it lasts.

Anonymous said...

Να φυγετε,να πατε...αλλου...[μ'ενα μαγκνουμ].

athanasia said...

Καθένας δικαιούται την ησυχία του. :)

mamma said...

Πάντως αν θέτε ψυχοβγάλτη έχω έναν καλό!!!! εκεί που δίνω τα λεφτά μου 3+1/2 χρόνια τώρα! the best d(octor)isco in town!!!!

Φιλιάαααααααααααααα!

Μαρια-Μαρια said...

Mαριλενα
ευχομαι να μας περασει....ποθ θα πει...

Μαριαννα
γραφεις μια αγγλικα και μια ελληνικα? ..

δε μου λες, εκεινο το βιβλιο το τρελιαρικο που βγαλατε , πως το λενε ? μονγκ? μπονγκ?

Και το αλλο , το καινουργιο του Ντοκινς ποτε τελικα θα το βγαλετε?

Μαρια-Μαρια said...

Ανωνυμε ,
βοηθα με λιγο αν θελεις , γιατι απο μυαλο τελευταια δεν τα παω καλα.

Το μαγκνουμ σε τι θα μου χρειαστει? στην αυτοκτονια μου ?

Αθανασια
bingo...αλλα οχι μονο αυτο......

mamma
δηλαδη, ποσα εχεις αφησει στον μιστερ ΨΥ τα τ3,5 χρονια? Πιστευεις οτι αξιζε?

mamma said...

Έχω ακουμπήσει γύρω στα 8 χιλιάρικα. Άξιζε μέχρι και το τελευταίο ευρώ :)

Anonymous said...

Δεν σε βρισκω καθολου ενημερωμενη στις διαφημισεις.Φαινεται οτι δεν σπαταλας το χρονο σου στην τηλεοραση,ουτε οταν απεργεις απο το διαδυκτιο.Αναφερομαι στο σποτακι των παγωτων 'μαγκνουμ' με τους πιτσιρικαδες και τον παππου.Μου ηρθε αυτοματα στο νου με το 'αλλου'.

The Gasbird Familly said...

΄Ολοι κάπως έτσι είμαστε!(γιατί ρε γμτ?)Ίσως βγαίνει όλη η κούραση της χρονιάς , τι να πω?

mariannaki said...

Στα αγγλικά Bonk (πήδημα) στα ελληνικά Απαγορευμένα πειράματα. Ναι το βγάλαμε. Και έγινε με αυτό το θέμα και μια συνάντηση του Καφενείου της Επιστήμης στον Ιανό, μεγάλη φάση. Ζευγάρωμα επιστήμης & σεξ. Καλό ε;
Για τον φίλο σου τον Ντόκινς, χμμμμ, δεν θα στα πω όλα για να έχεις να τρώγεσαι. Θα σου πω τον τίτλο στα αγγλικά, Only a theory. Σε μερικούς μήνες...

Για κάποιο λόγο στο προηγούμενο σχόλιο μου βγήκε αγγλικούρα στα ξαφνικά. Έπρεπε να πω Welcome to the twilight zone βασικά αλλά αυτό μάλλον ισχύει έτσι κι αλλιώς για την καθημερινότητά σου.

Μαρια-Μαρια said...

Ανωνυμε

η μοναδικη διαφημηση που θυμαμαι ειναι αυτη που η σοπρανο πιανει την Αντζελα μεσα της και τραγουδαει "Και θελω να΄ρθω να σε αρπαξω απο την αλλη..." βεβαια δεν θυμαμαι το προιον που διαφημιζει.......

gasbird
καλα ειμαι, μου βγαινει σε καλο αυτη η "εκτος μπριζας " κατασταση

Μαριαννα
επρεπε να με παρεις μαζι σου στο Μπονκ