Monday, April 06, 2009

....υπομονη, υπομονη....ξερω ξερω...και παλι υπομονη.



Η διαγνωση:...
Εισφρηση ονυχος μεγαλου δακτυλου ποδός με κοκκιωμα.

Η αντιμετωπιση:...
τμηματικη ονυχεκτομη....(οχι δικη μου του Π.)

....Και πριν παμε στο Παιδων για την ονυχεκτομη θα πρεπει πρωτα να υποχωρησει η φλεγμονη κλασικα, με μια αντιβιωσουλα.

Εαν επροκειτο για ενα οποιοδηποτε παιδι , κανενα προβλημα , ο Π ομως αντιπαθει τις αντιβιωσεις και το δειχνει εντονα. (με αλλα λογια, τα αισθητηριακα μας προβληματακια).


- " Δεν θελω σου ειπα δεν θελω"
-" Ελα αγορι μου , ειναι για να γινει καλα το ποδαρακι σου και να μας πει ο γιατρος οτι μπορεις και παλι να πηγαινεις κολυμβητηριο"
-Νικος" θα σου κο-ψουν το πο-δι στο νοσοκομειο" (τραγουδιαστα και με ευχαριστηση)
- " Οχιιιιιιι δεν θελω, δεν θα μου κοψουν το ποδιιιιιιιιι"(τρεχοντας μεσα στο σπιτι και εγω με την αντιβιωση απο πισω)
- "Οχι αγορι μου, το ποδαρακι θα γινει καλα με το σιροπακι σου -Νικο φυγε απο μπροστα μου
ΤΩΡΑ"
- "Ψεματα σου λεει θα σου κο-ψουν το πο-δι"
-"Νικοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο"

....Τωρα , το τι θα γινει στο Παιδων, αυτο ειναι ενα κεφαλαιο που δεν θελω να το σκεφτομαι πριν την ωρα του. (....εχω ομως υποσχεθει στον εαυτο μου να κανω ενα υπερατλαντικο ταξιδι πριν τα 40 , ευχομαι ταυτοχρονα μεχρι τοτε να εχει εξελιχτει η εικονικη πραγματικοτητα τοσο πολυ ωστε να πωλουνται προσομοιωσεις διακοπων , ειδικα πακετα για αυτιστικομανες.)

8 comments:

mariannaki said...

Α ρε φιλεναδα, περαστικά σας. Στην ομοιοπαθητική τουλάχιστον δεν έχει σιρόπια... Ελπίζω να τελειώσει σύντομα κ αυτή η περιπέτεια.

Maria-Maria said...

(ευχαριστω)
η ομοιοπαθητικη κανει για ολα?

mariannaki said...

Για την φλεγμονή τουλάχιστον νομίζω θα έβλεπες φως πολύ σύντομα. Αλλά τέτοια ώρα τέτοια λόγια...

Anonymous said...

Μαρία περαστικά σας! Έχω πληροφορίες από πρώτο χέρι. Έκανα την ίδια επέμβαση και στα δύο μεγάλα δάχτυλα την παραμονή της Πρωτοχρονιάς του millenium. Δεν το λέω για να σε αποθαρρύνω αλλά για να σε προετοιμάσω. Μετά την επέμβαση τα νύχια για 2 μέρες πονάνε ΠΟΛΥ. Να φροντίζετε για τα παυσίπονά του.Εμένα αυτή την επέμβαση την κάνανε με τοπική αναισθησία αλλά αυτό προϋποθέτει κάποια ηρεμία που δεν ξέρω αν την έχει το οποιοδήποτε παιδί. Εύχομαι όλα να πάνε καλά κι ελπίζω να μη σε άγχωσα. Οι προθέσεις μου ήταν καλές.
Χριστίνα

Μαριλένα said...

Περαστικά του (γέλασα πολύ με το μικρό τέρας κ τις τραγουδιστές απειλές).

Anonymous said...

Περαστικά σας και από μένα. Οι Κοινωνικές ιστορίες βοηθάνε. ¨Εχω υπόψη μου το ''Κοινωνική Προσαρμογή'' της Carol Gray από τις εκδόσεις Σαββάλα. Εμάς μας βοήθησαν σε διάφορες περιπτώσεις π.χ λούσιμο, κομμωτήριο και θυμάμαι ότι έχει κάποια ιστορία για το σιρόπι και μάλλον και για τον γιατρό. Αν θέλεις σου δίνω το δικό μας να ρίξεις μια ματιά.

Ιωάννα

The Gasbird Familly said...

Θα συμφωνήσω με τη Χριστίνα (παθούσα γαρ)πονάει πολύ!
Θα συμφωνήσω και με την Ιωάννα.Το βιβλίο είναι πολύ καλό και το κόνσεπτ δουλεύει.
Για τον Τεό έχουμε τυπώσει μπλουζάκι:ΕΧΩ ΑΥΤΙΣΜΟ , ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ !!!Το χρησιμοποιούμε σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης (νοσοκομεία ,δημ.υπηρεσίες ή όπου αλλού πρέπει να εξηγώ και δε θέλω πια.Συνήθως κανένας δε ρωτάει και παίρνουμε προτεραιότητα!

Maria-Maria said...

Χριστινα,
ευχαριστω για τις πληροφοριες, δεν νομιζω οτι θα μπορει να γινει χωρις ναρκωση,το προβλημα με τον Π ειναι πριν ακομα μπουμε στο Παιδων, με το που φτανουμε απο εξω,αλλαζει χρωμα

Μαριλενα,
ευχαριστω, το μικρο τερατακι τελικα λογικευτικε.

Ιωαννα ευχαριστω, εχω ολη τη σειρα με τα βιβλια συναισθηματων της Janine Amos (εκδοσεις "σχημα και χρωμα") αλλα με τον Π δεν πιανουν αυτα, Απλα οταν θα παμε , δεν θα το ξερει , θα ξερει οτι θα ειναι μια απλη εξεταση,....και οταν θα τελειωσει η διαδικασια θα παρει κανενα τεραστιο δεινοσαυρο δωρο...(κατι τετοιο σκεφτομαι δηλ)

Gasbird

Καλη ιδεα το μπλουζακι, (πρεπει να υπαρχει σε καθε αυτιστικοκαρνταρομπα ).