Wednesday, February 04, 2009

......μια ομελετα

(διαβαστε προσεκτικα, περιμενω φευγατες απαντησεις)


1) Υπαρχει καποιος που ...τον "τρωει" να φτιαξει ομελετα
2) Υπαρχουν τα αυγα
3) Υπαρχει και το τηγανι , το οποιο "δεν μασαει" , και ειναι αντικολλητικο και αυτοκαθαριζομενο.

Η ΕΡΩΤΗΣΗ

Αν τα αυγα ειναι κλουβια , και μολις σπασουν μυριζουν πολυ ασχημα , ποιος τελικα λερωνεται και "χρεωνεται" την δυσωδια ? Αυτος που τα εσπασε η το τηγανι ?

Για μενα, ο μονος τελικα που δεν μπορει να χρεωθει την...μποχα , ειναι τα ιδια τα αυγα.

12 comments:

"Ground Control to Major Tom" said...

"Πρόσεχε τι επιθυμείς γιατί αυτο θα πάθεις", είχα ακούσει κάποτε να μου λένε...

Και μέχρι τώρα αυτός, ο κάποιος, δεν έχει διαψευστεί.

Καλώς σε βρήκα :)

mariannaki said...

Καλημέρα και ...καλή όρεξη.
Χμμμ, δυστυχώς το τηγάνι τρώει την χλαπάτσα, κ αυτός που έσπασε τα αυγά απλά λέει "Όχι ρε γαμώτο!". Επίσης μετά δεν λέει, "τι βλάκας που ήμουν, άφησα τόσο καιρό τα αυγά στο ψυγείο", αλλά "... τον ξεφτίλα που μου τα πούλησε, άμα ξαναψωνίσω από κεί να με φτύσεις!".
κοινώς σπάνια αναλαμβάνει την ευθύνη.

Βέβαια, το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό είναι η γνωστή παροιμία -αλλοδαπής προελεύσεως αν δεν κάνω λάθος- "Αν δεν σπάσεις αυγά, ομελέτα δεν φτιάχνεις". Κυκλοφορεί και μια άλλη ελληνικη, την έλεγε η γιαγιά του συναδέλφου μου και την χρησιμοποιούμε όταν δεν μας δίνουν αρκετά χρήματα για μάρκετινγκ, η περίφημη φράση "Με πορδές δεν βάφεις αυγά!"
Λοιπόν, ότι ήξερα και δεν ήξερα για αυγά σας τα είπα. Τα χρησιμοποιείτε κατά βούληση.

Μαριλένα said...

Λοιπόν, λόγω του "δε μασάει", κόβω το κεφάλι μου ότι το τηγάνι είναι η Μαρία-άρα δε φταίει εκ των πραγμάτων. Για τα υπόλοιπα, προσπαθώ να κάνω αντιστοιχίσεις, αλλά δεν μπορώ να πάρει!

mariannaki said...

Άσε Μαριλένα, κ εγώ έτσι ξεκίνησα να σκέφτομαι... Οπότε άρχισα να γράφω ότι ήξερα αυγο-γνώση είχα κ ο Θεός βοηθός. αναμένω περισσότερα στοιχεία από την οικοδέσποινα.

Μαρια-Μαρια.... said...

Ground Control

καλως βρεθηκαμε!

συμφωνω με αυτο που λες , στην συγκεκριμενη περιπτωση ,τα "αφεντικα" αυτου του ...καποιου , καταλαβαν οτι ο ..... καποιος , δεν ειναι ικανος να διαχειριστει , ουτε το τηγανι , αλλα ουτε και τα αυγα, γιατι δεν προσπαθησε απλως να τα σπασει, θελησε να τα πεταξει απο το παραθυρο. Και δυστυχως για κακη του τυχη, αφου τα πεταξε απο το παραθυρο, βγηκε εξω και πηγε και πατησε ακριβως εκει που ειχαν πεσει τα
αυγα.

Το αποτελεσμα? ...γλυστρισε , επεσε , και πριν απο λιγο , οταν βρισκομουν στην "κουζινα" οπου εγινε η ομελετα, τον ειδα να εκτελει καταναγκαστικα εργα , κουβαλωντας μοκετες και γραφικη υλη απο τον ενα οροφο στον αλλο

Το τηγανι φυσικα ειμαι εγω ,τα υπολοιπα αφορουν τον Παυλο και το συνολο του "προσωπικου" της ταβερνας στην οποια, καποιοι προσπαθησαν να πουλησουν τσαμπουκα , με ....κλουβια αυγα

επομενως φιλεναδες που κανετε οτι δεν καταλαβαινετε,

"με πορδες δεν βαφεις αυγα"

mariannaki said...

Γουστάρω!!!!! Μάλλον κάποιος που σας ταλαιπώρησε "πήγε" από χοληστερίνη! Αχαχαχα, γερά με τσαμπουκά.

athanasia said...

Κάτι καλό συνέβη που ξεκίνησε άσχημα, έτσι καταλαβαίνω κι από το ποστ κι από τα σχόλια. Θα με φάει η περιέργεια... :)

Anonymous said...

Μπράβο σας!! Πάντα τέτοια. Και στα δικά μας.

Χριστίνα

"Ground Control to Major Tom" said...

Mα τελείως διαφορετικά να "νοήσω" την αναρτησή σου εγώ???

Τεσπά...

"Πάρ'το αυγό και κούρευτο" απάντησα...:)

Και όπως και να έχει, ευτυχώς που το "τηγάνι" δεν μασάει...

Καλό σου βράδυ :)

Maria-Maria said...

Ground control.

...κι ομως, με το πρωτο σχολιο επεσες μεσα...ασχετα αν δεν ειχες καταλαβει αρχικα περι τινος προκειται.

Μαριλενα

δεν ειμαι terminator , απλουστατα ξερω ποτε να κλεινω το στομα μου ...και να αφηνω τους αλλους να εκθετουν τον εαυτο τους . Καποιοι ανθρωποι ανεβαζουν τονους με σκοπο να κανουν και τον αλλο να κανει το ιδιο . Και επειδη αυτος ο καποιος δεν ειναι επικοινωνιακος και στην ουσια εχει επινοησει και εχει προκαλεσει μονος του το προβλημα ,
δεν μπορει να "χειριστει" τα νευρα του.Αυτο εχει ως αποτελεσμα να προσπαθουν ολοι οι υπολοιποι "ανωτεροι' του να με κανουν να ξεχασω το περιστατικο .Δεν χρειαστηκε να πω πολλα, 2-3 λεξεις κλειδια .

The Gasbird Familly said...

Βρε Μαράκι,εγώ γιατί έχασα τ'αυγά και τα πασχάλια?

"Ground Control to Major Tom" said...

Άλλα κατάλαβα απο αυτά που ήθελες μεταφορικά να πείς.
Εξού και το άστοχο του σχολίου μου :)

Καλό σου Σ.Κ.