Thursday, January 15, 2009

.....χωμενη μεσα στο καβουκι της.....2

Τους προβληματισμους μου για το οτι ο Π. δεν θελει να βγαινει και πολυ απο το σπιτι για να διασκεδαζει , τις συζητησα και με τον ψυχιατρο του την περασμενη Δευτερα.

Μου ειπε οτι , απο τη στιγμη που το παιδι εχει αλλαξει γενικοτερα προς το καλυτερο και εχει αυξηθει και η υπομονη του στο μεγιστο, ειναι ευλογο και επομενο να εχει αλλαξει και διαθεση και να μην θελει (οπως απαιτουσε στο παρελθον) να τρεχει καθε ΣΚ και καπου. Επισης οτι , απο τη στιγμη που κανει μεγαλα ταξιδια με το αυτοκινητο και δεν διαμαρτυρεται , απο τη στιγμη που ειναι προθυμος να εκτελει το προγραμμα του αλλα και να επισκεπτεται συγγενικα προσωπα, δεν υπαρχει λογος ανησυχιας .

Η αληθεια ειναι οτι οταν εφαρμοσαμε το εβδομαδιαιο προγραμμα του Π, ειχαμε ενταξει σε αυτο την Κυριακατικη εξοδο.Αυτο στο παιδι εγινε συνηθεια και οταν (τις σπανιες φορες) για καποιο λογο δεν μπορουσαμε να παμε καπου , την επομενη μερα στο σχολειο ηταν πολυ νευρικος και συνηθως δημιουργουσε προβλημα. Η εξοδος λοιπον του Π καθε Κυριακη ηταν επιτακτικη αναγκη ....

Η αναγκη αυτη ομως ηταν πολυ εξοντωτικη .Ενα ΣΚ εχουμε γιανα κανουμε ενα καρο πραγματα και επρεπε καθε φορα να (ψαχνοντας και εναλλακτικες διαφορετικο τροπο διασκεδασης) τρεχουμε σε φαρμες με ζωα, σε μουσεια, σε παρκα, και οπουδηποτε θα μπορουσε να εχει ενδιαφερον για τον Παυλο.

.....Και τωρα που δεν ζηταει και δεν απαιτει να τρεχουμε στην αναζητηση της περιπετειας , μου κακοφαινεται και φοβαμαι μηπως επαθε το παιδι κατι....

Μηπως τελικα ειμαι μεγαλη ...μαζοχα ΄?????

υγ(ασχετο)
Μαριλενα , βρηκες μηπως κανενα χρονομετρητη που να μην κανει πολυ φασαρια?Πηρα ενα αλλα μου εχει σπασει τα νευρα (τα ηδη σπασμενα δηλ)

5 comments:

Μαριλένα said...

Προς το παρόν χρησιμοποιούμε τον time timer. Είναι πολύ βολικός, αλλά το μείον είναι ότι έρχεται από την Αμερική (τουλάχιστον εγώ δεν κατάφερα να βρω κάτι άλλο, κ τον παρήγγειλα από εδώ). Αν βέβαια θέλεις ψηφιακό-εγώ δεν ήθελα γιατί κολλάει στα ψηφία-υπάρχει πολύ μεγαλύτερη γκάμα επιλογών.

mamma said...

Καλημέρα Μαρία. Αφού είναι προς το καλύτερο η αλλαγή, σύμφωνα πάντα με τον ντοκτόρ, απόλαυσε την άνεση να μην τρέχετε κάθε ΣΚ και κάπου.

mariannaki said...

Υπάρχει και η άλλη άποψη βέβαια φιλενάδα. Αφού το τακτικό ήταν να πηγαίνετε κάπου, ενδεχομένως το να μένετε σπίτι είναι πλέον η αλλαγή. Απλά εσύ το έχεις φάει στη μάπα κα θεωρείς ως αλλαγή το έξω, οπότε είναι λίγο κουφό. Ψυχραιμία. Τα νέα είναι καλά.

Anonymous said...

Μαρία καλημέρα.
Εμείς χρησιμοποιούμε ένα χρονομετρητή για κουζίνα. Είναι αθόρυβος, σε σχέδια από διάφορα φρούτα & φθηνός. Για τις εξόδους, έχω τη γνώμη πως πρέπει να βγάζετε το παιδί ακόμη & αν δε θέλει, με διάφορα προσχήματα αλλά όχι οπωσδήποτε κάθε Σαββατοκύριακο. Κάποια περίοδο είχα χειρουργηθεί στη μέση & αναγκαστικά μέναμε μέσα για πολύ καιρό. Μετά ο γιος μου δεν ήθελε να πάει πουθενά εκτός από σχολείο δραστηριότητες κλπ & δυσκολευτήκαμε
Χριστίνα

Maria-Maria said...

Μαριλενα,
με ενδιαφερει καθως περνανε τα δευτερολεπτα να μη κανει πολυ εντονα αυτο το "τσικ τσικ" γιατι τοσο ο Π. οσο και τα διδυμα, δεν συγκεντρονονται,

mamma
αυτο κανω, εχουν βγει και πολλες δουλειες ταυτοχρονα, και τα ΣΚ ειναι γεματα.

Μαριαννα
ειναι καλο που χωρις να βγαινει το ΣΚ ειναι καλος την επομενη Δευτερα στο σχολειο και δεν βγαζει εκνευρισμο.Φτανει να μην αρχισει να κλεινεται περισσοτερο.

Χριστινα
Θα παω σημερα να αγωρασω τετοιον , κι αυτος που εχω εγω ειναι για την κουζινα αλλα χτυπαει σαν συναγερμος.
Θα προσπαθησω τουλαχιστον καθε 15 να τον βγαζουμε εξω .