Wednesday, November 05, 2008

....ενιοτε...νευροτυπικη......

....Πρωινη βολτα που λετε σημερα στη Γλυφαδα , αμεσως μολις αφησα τα παιδια στο σχολειο και μετα απο μια μικρη σταση που εκανα για καφε -πακετο ,κοιταζω τις καλοστολισμενες βιτρινες περιμενοντας να ανοιξει το Κδαυ(που πριν τις 9.30 δεν εχει απαρτια) και αναρωτιεμαι ταυτοχρονα , αν βγει ο ΟΜΠΑΜΑ τί προκειται να αλλαξει τοσο για την παγκοσμια οικονομια , οσο και για την προσωπικη μου οικονομια........ειδικοτερα.


Πολλες οι σκεψεις, πρωι πρωι με την αυγουλα και το καφε στο χερι, δεν εχω παραπονο , σε μια τοσο γκλαμουρατη γειτονια, ακομα και τα σκουπιδιαρικα να παρατηρεις που αδειαζουν τους καδους, ειναι αποψη.
Μια κυρατσα, παραμορφωμενη απο τις πολλες πλαστικες, βαμμενη εξωφρενικα ,σαν μεταλλαξη μετα απο το ατυχημα στο Τσερνομπιλ, προσπαθει , αποτυχημενα κατα τη γνωμη μου, να ισορροπησει σε 10ποντα τακουνια και ταυτοχρονα ανακαλυπτει οτι δεν ειναι δυνατον με ενα τοσο επιτηδευμενο βηματισμο να αναψει ταυτοχρονα και τσιγαρο....παραταει την ματαιη προσπαθεια, ξαποσταινοντας σε καποιο παγκακι που βρισκοταν μποροστα της.
....Σε απολυτη αντιθεση με αυτο το σκηνικο , κοπελες που εμοιαζαν σαν να βγηκαν απο φωτογραφηση περιοδικου, περπατουν αμεριμνες, ..λιγο πιο κατω, ενας ασχημος που ηταν σχεδον ιδιος ο ..Μαρτακης , μιλουσε στο κινητο του χαμογελωντας πολυ χαλλλλαρος , οχι ομως και τα τυχαια βλεμματα που εστω και κατα λαθος επεφταν πανω του......

Οι σερβιτοροι ενος μικρου καφε , με κουστουμι και πορτοκαλι γραβατα, πηγαινοερχονται προσφεροντας τους απαραιτητους πρωινους καφεδες στις πωλητριες και τους καταστηματαρχες της περιοχης.

Περνωντας στο απεναντι πεζοδρομιο , βλεπω μπροστα μου μια μελαχρινη , με καζουαλ ντυσιμο , και προσπαθω να καταλαβω απο που την ξερω . Σταματησαμε στην ιδια βιτρινα, και απο αποσταση μισου μετρου καταλαβα οτι ηταν η γνωστη τραγουδιαρα...Μαντω ,ιδια και απαραλαχτη με την προσφατα ...μαυρισμενη.

Απο ολα τα καλα εχει μια βολτα στην εν λογω περιοχη, ακομα και οταν η βολτα αυτη ειναι τοσο πρωινη , εκει κατα τις 8.40.

Περα λοιπον απο το αξιολογο και ποικιλομορφο οφθαλμολουτρο, συνεχιζαν στο μυαλο μου να πηγαινοερχονται διαφορα θεματακια, με κυριοτερο αυτο του κυρ ΟΜΠΑΜΑ , και μεσα σε ολο τον πανικο που με διακατεχει ανακαλυπτα ετσι πρωινιατικα, ποσο αποτυχημενος προκειται να ειναι αυτος ο νεος προεδρος των ΗΠΑ.Το ειχα γυρισει ξαφνικα στο σοβαρο, οι σκεψεις αφορουσαν την αναβλητικοτητα των προβληματων στην αμερικανικη οικονομια και την εναποθεση της ελπιδας(που σαν φουσκα θα σκασει να μου το θυμηθειτε) του μεσου αμερικανου πολιτη , αλλα και του παγκοσμιου ..μεσου πολιτη , σε εναν Νεο Προεδρο, που ισως, το μονο διαφορετικο που θα μπορει να φερει στο παγκοσμιο στερεωμα, να ειναι , γιατι οχι , και μια κομμωση ΡΑΣΤΑ στον λευκο οικο , αλλα και στους απανταχου κυνηγους του ...οικονομικου ..Θαυματος.

Δυστυχως, δεν προλαβα να ολοκληρωσω την σκεψη μου, ξαφνικα, σκαει μπροστα μου , η ανεπαναληπτη, η μοναδικη , η "ολα τα λεφτα" σκηνη ...και δυστυχως διαπιστωνω ταυτοχρονα οτι εχω μεινει απο μπαταρια στο κινητο και δεν μπορω να βγαλω φωτο.

...ο τυπος φορουσε μαυρο παντελονι, μαυρο κολλητο φανελακι και δεξια και αριστερα του κρατουσε απο το χερι απο μια ξανθια με κατσιασμενο μαλλι , ξεμπουτες και οι δυο, .Ειχε ξυρισμενο κεφαλι, ειχε ποντικια τεραστια και αυτο που εκανε τα ματια μου να πεταχτουν απ΄'εξω ηταν το λογοτυπο στο μπλουζακι του :
απο μπροστα εγραφε με λατινικα γραμματα:

...... TI THELIS KORITSI?
.......THELIS NA SOY PO ENA PARAMITHI?

...και απο πισω εγραφε το απιστευτο

.......ELA STON MISTER ..CITY
....... GIA ...SEX AND THE CITY............

....μετα απο αυτο, δεν θυμομουν πια γιατι ειχα παει στη Γλυφαδα...και το μονο που θυμαμαι ηταν που εκλαιγα γιατι δεν ειχα μπαταρια στο κινητο για να σας στειλω τα ντοκουμεντα...........

______________________________


Τ
ο κειμενακι αυτο το ελαβε χθες και μια πολυ καλη μου φιλη, που πανω κατω μου απαντησε οτι θα πρεπει να το ..ποσταρω και εδω.
Τωρα...γιατι μου ζητησε να το βαλω και δημοσια, αυτο δεν το καταλαβα, μερικες φορες ομως εχω την ταση να συμφωνω μαζι της, γιατι η γνωμη της μετραει.


9 comments:

holydistance said...

είχε δίκηο η φίλη.

πρώτον ήταν σαν να πήγα κι' εγώ βόλτα (ούτε που θυμάμαι από πότε έχω να πάω στην Γλυφάδα)

και δεύτερον και κυριον! γέλασα πολύ με τον κύριο :)))

(παρακαλώ άλλη φορά με μπαταρία)

mariannaki said...

Εύγε στη φίλη. Ως "επαγγελματίας" σου μιλάω, μας τα λες πολύ χαριτωμένα και μας αρέσει να σε διαβάζουμε. Maria for president!

mamma said...

Κορυφαίο!!!!
ΜΕ άρεσε πολύ...

Δώσε κι άλλο στο λαό!!!!!!!!

tommato said...

Αυτά κάνεις και δεν μπορώ να αντισταθώ... Επηρεασμένη από τα σχόλια, σου προτείνω να φτιάξεις μπλουζάκι κ εσύ, ώστε να είσαι σε ετοιμότητα την επόμενη φορά που θα κόβεις βόλτες ανάμεσα στους χαϊχλίδογλου συμπολίτες.

Λοιπόν, από μπροστά:
MISTER, TI THELEIS?
THELEIS NA SOU PO
ENA PARAMYTHI?

κ απο πίσω
ELA STI MAMMA
POU EINAI PRESIDENT MAZI ME TON
OBAMA!!!

athanasia said...

Διαπίστωσες, επομένως, πώς περνάει ο "κόσμος" όταν άλλοι τρέχουν σε δουλειές, στα παιδιά κλπ-κλπ.

[Μου αρέσει πολύ να παρατηρώ περαστικούς, με βγάζει από τον εαυτό μου. Κι έχω την εντύπωση ότι είναι καλό σημάδι να μπορεί κανείς να παρατηρεί, αν η διάθεση είναι χάλια περνάει αλλά δεν βλέπει, δεν μπορεί να δεί...]

:))

Maria-Maria said...

holy
επρεπε , επρεπε και να φανταστεις οτι σπανια δεν φορτιζω το κυνητο, ηταν μια απο τις ατυχες μερες μου

Μαριαννα
μετα απο δικη σου προτροπη, το κειμενο σε πρωτη θεση, ....και ας μη μου ειπες γιατι επρεπε ντε και καλα να το ποσταρω , φιλακια

mamma
εγινες προεδρος ...σε περιλαβε η φιλη παρακατω, καλη η ιδεα της , θα φτιαξω μπλουζακι και θα σου το στειλω

τομματο
εγραψες, αν εχεις κρατησει τιποτε απο τα παλια μου, στειλε μαιλ και εγω θα στειλω ..μπλουζακι

Αθανασια,
συμφωνω, το οφθαλμολουτρο θελει πανω απο ολα καλη διαθεση...θετικοτατο δειγμα....

Μαριλένα said...

Υπέροχη ιστορία κι εμένα για κάποιο λόγο μου ΄χει σφηνωθεί στο κεφάλι το εμπνευσμένο μότο!

pandora's box said...

έπρεπε α το βάλεις και εδώ... χάρισες ένα πλατύ χαμόγελο σε όσους το διάβασαν... έκανε βόλτα και σε όλους τους φίλους μου η ιστορία του κυρίου και τέλος μου θύμισες πόσο πολύ θέλω να γυρίσω αθήνα!!!!

φιλια

Maria-Maria said...

pandora

ευχαριστω για τα καλα σου λογια, στο μελλον θα βαζω συχνα και μερικα απο τα...προσωπικα μου κειμενακια, (το ζηταει ο λαος αλλωστε)

Πού να είχα και περίοδο ( εσύ και τα νεύρα σου )

         HOW TO SURVIVE AUTISM ..........1 Πριν από μερικές μέρες βγήκα με το αυτοκίνητο και τον Παύλο μαζί μου να ψάξω  να βρώ ένα ...