Thursday, October 30, 2008

....στα τεσσερα μετρα...(συχνα -πυκνα)

..............Το κανω συχνα, ομως τα τελευταια χρονια , καθε φορα που το εκανα, υπηρχε κατι που ανετρεπε τον τελικο απολογισμο. Οχι το συμπερασμα, αλλα την ικανοτητα μου να οδηγουμαι σε τετοιου ειδους συμπερασματα.

Μαλλον η ζωη μου την ειχε φυλαγμενη στην γωνια, καθε φορα που προσπαθουσα να αυτοσυγκεντρωθω και να ορισω στοχους.Η αποκρυπτογραφηση των συναισθηματων, των δικων μου, αν και παντα ηταν το ευκολοτερο πραγμα για μενα , δυστυχως, σε απολυτη αντιθεση με αυτο , μου ηταν πολυ δυσκολο να την χειριστω .

Γιατι ειναι πολυ μεγαλη η διαφορα του να καταλαβαινεις την πραγματικοτητα, απο το να μπορεις να την αντιμετωπισεις. Ετσι λοιπον, μια και τον τελευταιο καιρο ....συχνα -πυκνα αρχιζω και βλεπω την πιθανοτητα να την αντιμετωπισω(την ατιμη την πραγματικοτητα) ,
εβαλα το ...." εγω ' μου μπροστα απο τον καθρεφτη.

Επαφες-σχεσεις, κοινωνικο περιβαλλον

Παραμελημενα σχεδον ολα. Πρεπει να ερθω σε επαφη με ατομα που...δυστυχως ξεχασα ειτε επειδη με προκαλεσαν , ειτε επειδη ετυχε να μην συναναστραφω μαζι τους.

Οικογενειακο περιβαλλον

Και εκει χρειαζεται δουλεια, υπαρχουν ατομα που χρωσταω ενα ευχαριστω, ατομα που ξεχασα να τους ...θυμαμαι, στοχοι που επειγουν.

Παυλος

Ολα μια χαρα, παει καλα, δειχνει να βελτιωνεται συνεχως, το μονο αγχος και προβλημα αφορα την ΠΣ και μακροπροθεσμα τα σχεδια για ...μετα το δημοτικο.

Διδυμα

Σε γενικες γραμμες καλα, με καποια μικροπροβληματακια (συντομα θα αναφερθω αναλυτικα με σχετικο ποστ)

Τα ...θελω μου.....

Δυσκολα τα πραγματα, πολλα θελω εδω και καιρο, και λιγα μπορω να κανω...ή εχω τη διαθεση να τα κανω....θα δουμε.

Τα ...πιστευω μου.....

Ειναι πολλα , οπως και οι ιδεες πολλες, δεν ειχα ομως ως τωρα ουτε το κουραγιο αλλα ουτε και την θεληση να τα κυνηγησω...Παρατηρω ομως οτι , τους τελευταιους μηνες σιγα σιγα, αρχιζω να εχω την διαθεση να το προσπαθησω...(και βλεπουμε)

....Η ...διαθεση....

Εχει να κανει με πολλα , ...θα δειξει.Παει προς το καλυτερο. Χωρις συγκεκριμενους στοχους, ετσι απλα....

Η...διαφυγη.....

.......την ψαχνω με διαφορους τροπους, ...λειπει και η φωνη στην αλλη ακρη του τηλεφωνου, σιγουρα θα λειπει για καιρο ακομα.....αυτο πώς αναπληρωνεται;

Η σούμα

...Ολα , θα πανε , στο τελος καλα, οποιο κι αν ειναι το κοστος, αλλωστε οταν ολα τα πραγματα ειναι μονοδρομος, το μονο που μας απομενει ειναι να ξεκουραζομαστε οταν στη διαδρομη βρεθει καποιο πλατυφυλλο δεντρο με ...παχια σκια.( ...αλλα και παλι κι αυτο , ειναι απλως λογια.....τα εργα επιβαλλουν βηματα γοργα...)



4 comments:

mariannaki said...

Τουλάχιστον έκανες την αρχή, να δεις που βρίσκεσαι. Αυτό είναι από μόνο του η μισή δουλειά, ίσως και παραπάνω. Πολλές ευχές για να ολοκληρώσεις τα περισσότερα. Φιλιά.

athanasia said...

Eύχομαι βήματα σταθερά σε παχιά σκιά... :)

holydistance said...

παίρνω το θάρρος και αφήνω σχόλιο λόγω των συναντήσεων μας στην Μαριλένα :)) και μόνο για να σας πω πώς αν η "σούμα" ξεκινά με "όλα θα πάνε στο τέλος καλά" να ξέρετε πως θα πάνε όντως.

Καλημέρα

Maria-Maria said...

Μαριαννα , Αθανασια, τα σεβη μου και την αγαπη μου και στις δυο

holy ,
ευχαριστω για το σχολιο, με την ευχη να σχολιαζετε συχνοτερα.

Πού να είχα και περίοδο ( εσύ και τα νεύρα σου )

         HOW TO SURVIVE AUTISM ..........1 Πριν από μερικές μέρες βγήκα με το αυτοκίνητο και τον Παύλο μαζί μου να ψάξω  να βρώ ένα ...