Wednesday, September 10, 2008

...ενα δρομολογιο



- "Δεστε ζωνες παιδια, μη καθυστερειτε"

- " Μαμα τα κορδονια μου λυθηκαν"

- "Ασε τα κορδονια , δεσε ζωνη αργησαμε"

- " Μαμα (ο αλλος) οταν θα παμε στο ραντεβου του Παυλου θα μου παρεις τυχερη σακουλα;"

- " Ουτε τυχερη ουτε ατυχη,οταν γυρισουμε εχουμε επαναληψη ορθογραφια και μια φορα τη γλωσσα,αν ειστε καλοι , την επομενη φορα τυχερη σακουλα".

- " Μαμακα (ο jurasik) ξεχασα τον κοριθόσαυρο μου , γιατιιιιιιιιιιιιιιιι , παμε στο σπιτι να τον παρω"

- " Δεν γινεται Παυλο ,θα παιξεις μετα οταν γυρισουμε σπιτι "

- " Γιατιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι ,αυτο ηταν , απολυεσαιιιιιιιιιιιιι".

............Και , αφου φτασω στο μαθημα του Παυλου , ο πανικος του "πακεταρισματος" των παιδιων μεσα στο αυτοκινητο δεν ειναι τιποτα μπροστα το αιωνιο μαρτυριο του παρκαρισματος.Και πες οτι βρισκω(περιπου 2-3 τετραγωνα μακρια) , ο διαλογος συνεχιζει καπως ετσι:

- " Μη κουνηθειτε απο το πεζοδρομιο ,( κανω την κινηση να παρω βιβλια , τσαντα και να κλειδωσω το "σχολικο ' μου) , ΠΑΥΛΟ ΜΗ ΤΡΕΧΕΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕ .
Παιδια, πιαστε τον, Παυλοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο"

.............Αν ειμαι τυχερη και τον προλαβω , εχει καλως, διαφορετικα διασταυρωνει τον δρομο χωρις να κοιταξει καθολου ,τρεχοντας,με πολυ μεγαλο κινδυνο να πεσει πανω σε καποιο αυτοκινητο. Περυσι ,δυο φορες φρεναρε αποτομα αυτοκινητο μπροστα του...(μη ρωτατε πώς ημουν εγω μετα απο αυτο.)
Οσο και αν εχω προσπαθησει να του μαθω τον Κ.Ο.Κ, εχω δυστυχως ως τωρα αποτυχει.Και αναρωτιεμαι, μηπως ως τωρα το ειχα σε δευτερη μοιρα αυτο ενω θα επρεπε να ειναι πρωτευων;
Αν ευχομαι παντως ενα πραγμα για τη φετινη χρονια , ειναι να μπορω να παρκαρω μπροστα απο το μαθημα του Παυλου οσο το δυνατον πιο συχνα.

....Καντε και εσεις μια ευχη, ισως πιασει.......


ΥΓ (το ασχετο)
Και γιατι παρακαλω θα πρεπει να μαθουμε για το αν υπαρχουν μαυρες τρυπες ;Γιατι θα πρεπει να μαθουμε αν υπαρχει αυτο το φοβερο "Σωματιδιο του Θεου"; Μηπως ανακαλυπτοντας αυτο ,λυσουμε ταυτοχρονα και το μυστηριο του αυτιστικου γονιδιου; ...Γιατι εχω πολυ μεγαλη απορια να μαθω , μηπως με ρουφηξει καμια Μαυρη Τρυπα , και δεν προλαβω να διελευκανω το ..μυστηριο της (αυτιστικης) ανθρωποτητας εγω....

Αλλα οσο ζω , ελπιζω...

8 comments:

athanasia said...

Τα δρομολόγια τέτοιου είδους (με ταξί, για μας, και απόγευμα) τα θυμάμαι μ' ένα μίγμα νοσταλγίας και μπαγιάτικου πλέον άγχους...

Καλημέρα, καλή χρονιά, καλή δύναμη. :)

An-Lu said...

Ωωωωωχχχχ...μεγάλη λαχτάρα αυτή που έπεται του παρκαρίσματος...
Σου στέλνω άπειρα θετικά ευχόνια για να παρκάρεις ΑΚΡΙΒΩΣ εξω από το μάθημα του Π, κάθε φορά!

mariannaki said...

Καλή σχολική χρονιά για όλους!Μόλις συνοδέψαμε το "πρωτάκι" στο Δημοτικό,μεγάλη συγκίνησις. Ευτυχώς το σχολείο είναι σχεδόν απέναντι, αλλά στην μεγάλη πρώτη συγκέντρωση γονιών-σχολείου αναφέρθηκε το θέμα του ΚΟΚ για τα παιδια που μένουν πιο μακριά και προβληματίστηκα για το πόσο σοβαρό θέμα είναι η εκπαίδευση του ΚΟΚ τελικά.
Όπως και να'χει, σου στέλνω άπειρες ευχές ...κωλοφαρδίας για πάρκινγκ (κ όχι μόνο!).

houz said...

Μια απλή διαφωνία.
1ο Τα χρήματα που ξοδεύονται για έρευνα είναι απειροελάχιστα μπροστά σε αυτά που χάνονται στους παγκόσμιους «κουμπάρους».
2ο Αν δεν υπήρχε το ψώνιο του ανθρώπου να μάθει το άγνωστο, να σκαλίσει και να βρει το κάθε «σωματίδιο του Θεού» τότε θα ήμασταν ακόμα με τομάρια σε σπηλιές.
3ο Και δεν θα μιλούσαμε μέσω του blog γιατί απλώς δεν θα υπήρχε.

mamma said...

Ευχές κι από εμάς:)))) για τεράστια κωλοφαρδία, όπως λέει και το mariannaki, στο καυτό θέμα του πάρκινγκ.

Μαριλένα said...

:-), όλοι περνάμε τα υπαρξιακά μας, βλέπω με την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

Maria-Maria said...

Αθανασια,
τελικα , αν μου τη δωσει , μαλλον με βλεπω να κανω τα δρομολογια με ταξι και εγω.

an-lu ,
Τα ευχονια σου , ειναι παντου διασπαρτα , τα νιωθω, μενει τωρα να δω τί θα γινει απο δευτερα που αρχιζουν τα τρεχαματα.

μαριαννακι,
ο Κυριακος πρωτακι? εχεις δικιο , το ειχα ξεχασει.Ευχομαι τα καλυτερα, και στο σχολειο αλλα και στα υπολοιπα...ξερεις.
Οσο για την κωλοφαρδια,την θελω αλλα ...μονο με τη μεταφορικη σημασια της λεξης και οχι την κυριολεκτικη


houz,
οι παγκοσμιοι κουμπαροι, ειναι η ιδια η παγκοσμια οικονομια, αυτο δεν το εχεις καταλαβει?χωρις κουμπαρους οικονομια δεν υφισταται , μονο σε πολυ ιδανικα(?) προτυπα ανθρωπινης διαβιωσης πχ κοινοβια.

Θα μου εκανε μεγαλη εντυπωση και θα το επικροτουσα αν εβλεπα να γινεται και το πειραμα του αιωνα που να αφορα κατποιο ιατρικο θεμα ή καποιο συνδρομο οπως ο αυτισμος .Ας μη ξεχναμε οτι , ενα στα 150 παιδια που γεννιουνται ειναι αυτιστικο.
houz , δεν ξερω τιποτα για τον γιο σου και το νοηση ειναι κλειστο για να παω να δω το προφιλ σου, αν θελεις , γραψε κατι , ειτε εδω ειτε πριβε


mamma
ευχαριστω για τις ευχες, και για τον μικρο σου Παυλινο τα καλυτερα


Μαριλενα,
μη κοιτας που το παιζω σκληρη στο δικο σου μπλοκ, αυτα που περνας εσυ τωρα, εγω τα εχω περασει πριν απο χρονια(μετα απο 5 χρονια που εχω παιδι αυτιστικο σε κανονικο σχολειο , μπορω να πω οτι τα εχω δει ολα),σε πειραζω και σου δειχνω με τα σχολια που σου αφηνω , πώς θα πρεπει να σκεφτεσαι.Εμενα μου πηρε δυο χρονια στο δημοτικο για να φτασω στο σημειο αυτο.
Τωρα εχω ...αλλα υπαρξιακα...

houz said...

Έστειλά ή μάλλον προσπάθησα να στείλω mail.

Αν δεν το πήρες post a note.