Monday, May 12, 2008

.....αερινη....

Χθες πηγα στην συναντηση του ΕΛΛΑΣ (aspergerhellas.gr) .Αντι σχολιων αφηνω τη φωτογραφια αυτη να σας ταξιδεψει για τις εντυπωσεις που εχω απο την ...αερινη...συλλογη πληροφοριων, ανταλλαγη αποψεων, καλων γνωριμιων , διαλογου επιπεδου.

ΥΓ για τις αναγκες του ποστ , και απο το προσωπικο μου αρχειο, ο Νικολης σε κατασταση που αφηνω εσας να αναγνωρισετε.

ΥΓ2 οσο για την ιδεα της Νικης για το μπλουζακι που γραφει απο πισω "ειμαι και εγω αυτιστικος" ειναι ισως ο,τι καλυτερο μπορουμε για την ωρα να κανουμε για να κανουμε τον αυτισμο ΓΝΩΣΤΟ.

10 comments:

Μαριλένα said...
This comment has been removed by the author.
Μαριλένα said...

Φοβερή φώτο επαναλαμβάνω (έσβησα το προηγούμενο γιατί δεν ήμουν σίγουρη τι κατάλαβα-μού συμβαίνει συχνά). Φιλιά στα 3 μουτράκια!

athanasia said...

Πολύ ωραία φωτογραφία, είναι ολοφάνερο ότι περάσατε καλά!

GASBIRD said...

Χάρηκα που σας γνώρισα και όσον αφορά στο μπλουζάκι-ιδέα της συζήγου Νίκης σκεφτόμαστε να τυπώσουμε για όλους σας...με την άδειά σας φυσικά.Τώρα για το αν θα γίνει πιο γνωστός ο Αυτισμός έτσι,μάλλον πλανάσαι ,διότι ο αυτισμός είναι πασίγνωστος ,απλά καθότι ζούμε σε προάστιο της Ουγκάντας κάνουμε τη στρουθοκάμηλο...!!!!...Καλη σου μέρα

mamma said...

Αν κατάλαβα καλά... ο νεός μόλις έχει βγει από τη θάλασσα [το πέτυχα ή είμαι αλλού νταλλού;]
Αν τυπώσετε μπλουζάκια, θέλω κι εγώ.

pandora's box said...

Κάπως έτσι αισθάνομαι και εγώ τις περισσότερες μέρες του χρόνου....

;)

μαρια-μαρια said...

Μαριλενακι,καμια φορα καταλαβαινεις τα σωστα ...απλα διαβαζοντας τον τιτλο.

Αθανασια μου, σου χρωσταω μαιλ ,

gasbird καλωσορισες, και καλοριζικο το μπλογκ.Δεν ξερω αν ειμαστε στην Ουγκαντα, παντως πρεπει να μαθουμε να μιλαμε οθγκανεζικα και μαλιστα γρηγορα,

mamma , ο νεος ναι, μολις εχει βγει απο τη θαλασσα, αφου ομως μουλιαζε 6-7 ωρες μεσα στο νερο και εγινε τοσο το μυαλο του οσο και το σωμα του λαπας.

pandoras γιατι κοριτσακι μου εισαι ετσι τις περισσοτερες μερες του χρονου? εισαι πολυ μικρη για να νιωθεις ετσι , μπηκα στο μπλογκακι σου αλλα δεν καταφερα να βρω το χρονο να διαβασω , θα το κανω ομως σημερα -αυριο

angela said...

Καλά Μαρία μου τι ματάρες είναι αυτές;;; γεμάτες απορία βέβαια αλλά τέλειες ματάρες!!!
Τα μπλουζάκια τα είδαμε όλοι...αυτά με τα ονόματα στην πλάτη λέτε;;; ή για τα άλλα που δεν είδαμε που γράφουν + το ότι έχω και αυτισμο;;;
Και τα δύο τα βρίσκω χαριτομένα αλλά και χρήσιμα. Ετσι το τέκνο μου δεν θα το χάνω ως ανώνυμο αλλά ούτε και ως άγνωστο είδος!!!
Ειδοποιήστε για τα περαιτέρω μιας και θα χρειαστούμε αρκετά μπλουζάκια !!!

GASBIRD said...

Αντζελα τα μπλουζάκια που είδες είναι τα ...απλά μας με το όνομά τους μόνο.Το μπλουζάκι του Τεό με το logo..."Με λένε Θοδωρή και είμαι αυτιστικός" θα λανσαριστεί με τι καλοκαιρινή collection και σας υπόσχομαι Φωτογραφικό υλικό..!!!!!

pandora's box said...

Ξανά κοίταξα την φωτογραφία του κούκλου σου...

είναι μαγικό αυτό που λένε ότι μέσα από τα μάτια και την άφθαρτη ψυχή ενός παιδιού βλέπεις τον κόσμο ολόκληρο...

Έτσι σαν ένας κλέφτης ταξίδεψα μέσα από τα δικά του. Εκεί στην παραλία που είσασταν... Αν δεις προσεκτικά μπορεί να το παρατηρήσεις κ εσύ... ή απλά ήθελα πολύ να ταξιδέψω και ο μικρός με βοήθησε!

Καλησπέρα...

Πού να είχα και περίοδο ( εσύ και τα νεύρα σου )

         HOW TO SURVIVE AUTISM ..........1 Πριν από μερικές μέρες βγήκα με το αυτοκίνητο και τον Παύλο μαζί μου να ψάξω  να βρώ ένα ...